Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Amazon започна с празничните оферти само два дни след Prime Day

Интернет гигантът даде начало на събитието си Holiday Dash

Amazon започна с празничните оферти само два дни след Prime Day

Снимка: Victor J. Blue/Bloomberg

Само дни след края на Prime Day Amazon вече работи по празничния сезон на продажбите, пише CNBC.

В петък компанията започна своето събитие Holiday Dash, което определя като начин купувачите да „надвият празничната блъсканица“ тази година. За целта всеки ден предлага ранни празнични оферти в различни категории, включително играчки, мода, електроника и стоки за дома.

Събитието започна само два дни след продължилия 48 часа Prime Day, който се състоя тази седмица. Голямата разпродажба подкрепи търговците от трети страни, генерирайки над 3,5 млрд. долара приходи от продажби за малки и средни фирми, предлагащи стоки в онлайн платформата.

Още по темата

Amazon беше принудена да отложи Prime Day от средата на юли до октомври заради коронавирусната пандемия. Ходът отекна в цялата индустрия за търговия на дребно, принуждавайки конкуренти като Walmart, Target, Best Buy и други да пуснат намаления около Prime Day, изтегляйки сезона на празничното пазаруване с месец по-рано.

Много търговци се надяват, че ранното започване на въпросния сезон ще облекчи част от товара при онлайн пазаруването и ще избегне напрежението, което то може да генерира върху веригите им на доставки. Черният петък и Кибер понеделникът се очаква да включват предимно онлайн оферти, тъй като търговците ще се опитат да намалят тълпите в магазините.

За да компенсира по-ранния старт, Amazon разшири периода за връщане на стоки, така че повечето продукти, изпратени от сега до 31 декември, могат да бъдат върнати до 31 януари 2021 г.

Още новини за технологичните компании можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

гледано: 2901   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Пандемията не е променила особено навиците на българите за онлайн пазаруване