Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Google ще доставя прясна храна във Франция

Американският концерн сключи договор за продажби с Carrefour

Google ще доставя прясна храна във Франция

Снимка: Ройтерс

Американската технологична компания Google, част от Alphabet Inc., сключи сделка с френския търговец на дребно Carrefour SA за онлайн продажба на хранителни стоки във Франция. Според френската компания за първи път свежи храни ще бъдат пуснати на пазара чрез платформите на интернет гиганта, предава Bloomberg.

До началото на 2019 г. френските купувачи ще могат да закупят продуктите на Carrefour чрез платформи на Google, включително Google Home, Google Assistant и платформата за пазаруване на Google във Франция, заяви търговецът на дребно в свое изявление. Carrefour не коментира финансовата структура на сделката.

Конкуренцията във френската търговия на дребно се засилва, тъй като търговците на дребно се надпреварват да увеличат своите дигитални предложения. Casino Guichard Perrachon SA обяви през март сделка за продажбата на продукти от магазините си Monoprix (най-голямата френска верига) чрез услугата Prime на Amazon.com Inc. в областта на Париж. Година по-рано Casino сключи подобна сделка с британския онлайн продавач на хранителни стоки Ocado Group Plc. 

Още по темата

След като през миналото лято пое поста на главен изпълнителен директор на Carrefour, Александър Бомпар обяви, че ще превърна компанията в лидер в областта на електронната търговия и ще намали зависимостта ѝ от крайградските големи магазини във Франция.

„Тази сделка е трансформираща за Carrefour в опита ѝ да се превърне в лидер на електронната търговия с хранителни стоки“, казва Мари Шафал, ръководител на подразделението за цифрова трансформация на компанията. „За първи път хранителни стоки ще се продават през интерфейсите на Google във Франция и за първи път в света става дума за свежа храна“.

Carrefour планира да използва инструменти на Google като Gmail за повече от 160 000 служители, каза още търговецът на дребно. Технологичната компания иска да осигури цифрово обучение за повече от 1000 служители през следващите шест месеца, за да се подготви за трансформацията.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова
Още по темата: Web Carrefour

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Web
Китайският конкурент на Uber стартира дейност в Австралия