Общо 86% от телевизионната аудитория винаги пропуска излъчваните реклами между и в средата на програмите, показва проучване на изследователската компания YouGov, направено по поръчка на Deloitte.
В същото време участвалите в проучването, потребители от Великобритания, казват, че от всички рекламни формати предпочитат да се осведомяват за нови продукти и предложения на пазара именно от телевизията, като помнят най-много тъкмо тези реклами.
Интернет остава най-силната медия за търсене на информация, а вестниците – за различни видове обяви, поне според отговорилите в изследването.
Резултатите обаче за пореден път показват кой е основният проблем на телевизията в очите на рекламодателите. Макар и потребителите да казват, че предпочитат телевизионните рекламни формати, те на практика потвърждават, че не следят именно този тип реклама.
„Сред основните грижи на рекламодателите в телевизията е измеримостта. Докато телевизията потенциално може да генерира милиарди от от търговското си влияние всеки ден, то е трудно да бъде измерено с точност колко от тези реклами са били видени“, коментират пред Guardian от Deloitte.


Без ток във Варна на 8 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (8 декември)
Виц на деня - 8 декември
Евакуират четирима моряци от заседналия край Ахтопол танкер
Времето във Варна на 8 декември 2025
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Трима души са загинали в катастрофи за денонощието
Буруджиева: Истинският икономически протестен потенциал още не е излязъл
Опера на Мориконе се появи на бял свят 30 г. след написването й
Два труса поред стреснаха Турция