Канадците прекарват най-много време в интернет и социалните медии, включително във Facebook и YouTube, от всички други националности, съобщи Ройтерс.
Според данните на компанията за интернет измервания comScore в Канада има най-високо проникване на достъпа до интернет, като около 68% от канадците редовно са онлайн спрямо 62% във Франция и Великобритания. Близо след тях са германците с 60% и американците с 59%.
Най-много изостават в Италия, където само 36% от населението е онлайн.
Канадците изглежда са най-пристрастени към интернет – те вече прекарват средно 42 часа на месец в сърфиране в мрежата, спрямо 40 часа през 2009, и гледат средно по 147 видеоклипа на месец в YouTube и други сайтове за споделяне на видеосъдържание. Освен това, около 17 млн. канадци, или 51% от населението, имат профил във Facebook.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично