IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Foursquare - от туристически съветник до доставчик на данни

Компанията се насочи към нов бизнес с продажбата на ценна информация за потребителското поведение

19:22 | 30.08.17 г.
Foursquare - от туристически съветник до доставчик на данни

Foursquare се превърна от приложение, което позволява на потребителите да отбелязват любимите си барове и ресторанти онлайн до компания, която предоставя данни, базирани на локацията, на някои от най-големите имена в технологичния свят: Apple, Microsoft и Samsung например, пише CNBC.

Наскоро компанията сключи партньорство с китайската компания за онлайн туристически резервации Ctrip. Сега онези, които си резервират пътувания извън Китай през Ctrip, могат да получат препоръки за забележителности, които да посетят, ресторанти, в които да хапнат и като цяло да получат гид за града. Всичко това е базирано на данни на Foursquare.

"Това е обичайно партньорство за нас с китайски компании“, коментира главният изпълнителен директор на Foursquare Джеф Глуек. „Правим същото с Tencent, но Ctrip очевидно е голям играч в пътуванията в Китай и ние сме развълнувани да ги въведем в глобалната платформа на Foursquare”.

В Азиатско-тихоокеанския регион Foursquare си партнира с марки като WeChat на Tencent, QQ, Samsung, LG, Carousell и други.

За деветте години откакто е създадена компанията, тя привлече потребителите и ги мотивира да се отбележат на около 105 млн. места в около 160 страни. В момента тя има две потребителски приложения и предоставя търговски услуги на компании.

Първото е Foursquare City Guide, което позволява на потребителите да намират нови места, благодарение на препоръките на други хора. Второто е продължение на играта ѝ за отбелязване, която я направи популярна: Foursquare Swarm. То дава възможност на потребителя да отбелязва къде се намира в момента.

В момента повече от 50 млн. потребители използват Foursquare City Guide и Foursquare Swarm всеки месец според уебсайта на компанията.

Данните, които компанията събира, след това се предлагат под формата ценна вътрешна информация за брандовете. Foursquare предлага технология, данни и други бизнес услуги на разработчици и компании, за да изградят собствени приложения, базирани на локацията, както и за да разбират по-добре своите потребители.

Освен това предоставя данни на Apple, Uber, Twitter, Microsoft, Samsung и около 10 хил. други разработчици според компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:10 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още