IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Line на лов за нови придобивки

Японското чат приложение иска да се превърне в място, от което потребителите да пазаруват

09:33 | 26.08.16 г.
<p>
	Главният изпълнителен директор на Line Такеши Идезава. <em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Главният изпълнителен директор на Line Такеши Идезава. Снимка: архив Ройтерс

Line Corp. планира да използва част от сумата от 1,3 млрд. долара, които събра миналия месец в рамките на своето първично публично предлагане, за да финансира придобивания на съдържание и технологии, с които да трансформира своето чат приложение в място, от което азиатските потребители да пазаруват, пише Bloomberg.

Най-популярната комуникационна услуга в Япония от този тип насочва вниманието си към компании в различни области, вариращи от чат ботове за изкуствен интелект до реклами във видео стрийминг и игри, включително и към функциите за разширена реалност, коментира главният изпълнителен директор Такеши Идезава в интервю.

Базираната в Токио компания е сформирала специален екип, който да разгледа различни възможности за придобиване на фирми по целия свят. Идеята е Line да се превърне в „умен портал“, който да допълва основните функции за чат, стикери и игри с търговски услуги като доставки на храна, търсене на работа и резервации на пътувания в нейните основни пазари.

Като част от продължаващите усилия да бъде повече от чат приложение, Line обедини сили с местни партньори от Югоизточна Азия, като услугата за споделено пътуване с мотор Go-Jek в Индонезия. През април тя стартира и джойнт венчър с тайландска фирма, която позволява на потребителите в страната да плащат за билети за метрото, ястия от ресторанти и да пазаруват онлайн през нейното приложение.

Миналата година тя си партнира с Visa, за да повиши сигурността на разплащанията. Освен това придоби японски стартъп, който предоставя софтуер за такива плащания. През януари пък придоби друга стартираща компания от Япония, за да засили рекламите си на мобилни устройства.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:07 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още