IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

С новата си плейлиста Spotify прави още една крачка напред пред конкурентите

Услугата пуска персонализирана плейлиста на изпълнителите, които потребителят слуша

16:43 | 05.08.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Spotify удвоява усилията си да пребори Apple Music чрез анализа на големи обеми от данни, които ѝ позволяват да създаде нови персонализирани плейлисти, подобни на Discover Weekly - функция, която привлече 40 млн. потребители в първата си година.

В петък Spotify пусна Release Radar - двучасова персонализирана плейлиста, обновявана всеки петък, която включва нови песни от изпълнители, които потребителят вече слуша, пише TechCrunch.

Release Radar се появява в горната част от колекцията от плейлисти, а не в секцията Browse, където досега се налагаше да се търсят нови песни. Форматът на плейлистата е същият като на останалите в услугата, а потребителите могат лесно да го пуснат и да продължат да вършат каквото пожелаят, вместо да избират отделни песни, когато някоя свърши.

“По същия начин, по който Discover Weekly успя да отличи Spotify от другите музикални услуги, така се опитваме да покажем, че Spotify разбира потребителите по-добре от всеки друг”, обяви главният инженер на компанията Едуард Нюет. 

По думите му с времето други стрийминг услуги ще създадат копия на Discover Weekly, но Spotify ще е една крачка напред.

Докато Discover Weekly препоръчва предимно изпълнители, които потребителят не е слушал, Release Radar залага само на познати посредством своите алгоритми. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:59 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още