Въпреки все по-голямата роля на онлайн пазаруването, водещите международни търговци планират да разкриват повече реални магазини и да дадат на клиентите си все по-ексклузивно преживяване при пазаруване, според нов доклад на консултантската компания CBRE.
Търговците освен това се надяват дигиталните им стратегии да засилят човекопотока във физическите магазини.
Компанията е анкетирала 50 големи международни търговски вериги за мултиканалните им маркетингови стратегии и как те биха могли да се променят в бъдеще. Повечето от участниците в анкетата – 87%, оперират сайт, чрез който клиентите им могат и да пазаруват.
Ритейлърите обаче прилагат и различни инструменти, с които да привличат повече хора в реалните им магазини. Близо 90 на сто от тях ползват социалните мрежи, за да взаимодействат и общуват с клиентите, 55 на сто имат мобилни приложения, 35% са поставили киоскове в магазините си, а един от всеки трима използва геолокализация.
Две трети от анкетираните заявяват, че най-ценното в дигиталните им стратегии е увеличаването на продажбите на само онлайн, но и офлайн. Комуникацията с клиентите в социалните мрежи помага на ритейлърите да научат повече за потребителското поведение и да го разберат по-добре.
Резултатите сочат, че 40 на сто от търговците смятат, че имат нужда от още реални магазини и планират да разкриват още обекти в близко бъдеще.
Собствениците на шопинг центрове също очакват да се засили търсенето от страна на търговците, но прогнозират, че човекопотокът и оборотите ще намалеят. Според тях в бъдеще физическите магазини ще играят повече ролята на шоурум.
това разбира се ще има отражение и върху достъпността на наемите, особено на пазарите, където те са свързани с оборотите.
Две трети от анкетираните търговци обаче вече са променили реалните си магазини в резултат на дигиталните им стратегии. Около 65 на сто от участниците в проучването са сложили в магазините си i-Pad и дигитални екрани, други са намалили площта на реалните магазини или напълно са реорганизирали интериора с цел създаване на по-голямо преживяване при пазаруване.
Само 18 на сто са заявили, че дигиталните технологии не са довели до промени в реалните им магазини, както и че не смятат да правят такива промени в бъдеще.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 11 години "Само 18 на сто са заявили, че дигиталните технологии не са довели до промени в реалните им магазини"Според моите изследвания пък 98 на сто са заявили, че ползват реалните магазини само за опипване и оглед на реалната стока, след което си я поръчват от виртуалните... отговор Сигнализирай за неуместен коментар