IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ожесточен пазар и слабо разпознаване приветстват смартфона на Amazon

72% от хората, които знаят за съществуването на устройството, нe помнят името му, сочи проучване на SurveyMonkey

16:36 | 29.06.14 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Служител на Amazon демонстрира триизмерните карти на Fire, Снимка: <em>Ройтерс</em></p>

Служител на Amazon демонстрира триизмерните карти на Fire, Снимка: Ройтерс

Джеф Безос е силно развълнуван от първия смартфон на компанията си Amazon. Той обаче трябва да свърши доста работа, преди потребителите да бъдат също толкова екзалтирани, пише сайтът на американската телевизия CNBC.

От наскоро проведено проучване на SurveyMonkey, в което са участвали близо 600 пълнолетни американци, става ясно, че три четвърти от тях са казали, че не биха заменили сегашния си телефон с новия Amazon Fire. 34% от анкетираните са заявили, че обичат сегашния си телефон, 29% не биха заложили на новото устройство заради обвързаността му единствено с мобилния оператор AT&T, а 16% смятат, че смартфонът на Amazon е твърде скъп.

Amazon, чийто основен бизнес е онлайн търговията, ще излезе на пазар, доминиран от Apple iPhone и базираните на операционната система Android мобилни устройства на Samsung, LG Electronics и HTC. Компанията, която навлиза в сегмента повече от седем години след Apple, представи първия си телефон преди броени дни, хвалейки неговата 3D функционалност, безкрайно празно пространство за съхранение на информация, както и достъп до музикалните услуги на Amazon.

От деветте функционалности, назовани в изследването, 13-мегапикселовата камера е най-желаната “екстра” за 16% от хората, отговорили на анкетата. 15% са тези, за които неограничената памет е най-важна, а подобно е количеството и на феновете, които са впечатлени от едногодишния безплатен абонамент за услугата Amazon Prime. Интересен е фактът, че 15% от респондентите не са впечатлени от нито една от изброените в анктетата функции.

Основните липси във Fire включват приложението за споделяне на снимки Instagram, както и платформата за видео клипове YouTube. Няма го и набиращото популярност приложение за комуникация Snapchat. Повече от половината респонденти на SurveyMonkey са на мнение, че липсата на YouTube e голям проблем, но по-малко от 10% от участвалите в анкетата са отговорили, че държат на Instagram или Snapchat. Една трета от хората са заявили, че няма да им липсва нито едно от приложенията.

Събитието, на което Безос представи Amazon Fire, привлече вниманието на технологичния свят, но то сякаш остана незабелязано от обикновените потребители, които на практика генерират продажбите на компаниите. Показателен е и фактът, че 72% от хората, които знаят за съществуването на новия телефон, не могат да си спомнят името му, завършва публикацията си CNBC.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:21 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
ПИЧ
преди 9 години
Голяма вафла - вафла ХИПЕР !!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още