Фейсбук страницата на платформата с мобилно приложение към нея iLoveBulgaria, която стартира на 15 декември 2016 г., има вече над 20 хил. последователи и 71 хил. говорещи за нея. Постовете са достигнали над 2 млн. души. Това съобщи във Велико Търново зам.-министърът на туризма Ирена Георгиева. Тя участва в кръгла маса „Дигитализация на туристическите дейности”, организирана от Министерството на туризма в рамките на XIV-ото Международно туристическо изложение „Културен туризъм“.
Дискусията бе посветена на значението на дигиталния маркетинг за ефективността на националната програма за реклама, съобщават от Министерството на туризма.
Като средство за мобилен маркетинг платформата стартира на 15 декември 2016 г. и обедини различни канали в тази сфера – мобилни, Фейсбук, Инстаграм, интернет, имейли, Вайбър чат-бот, QR код. I Love Bulgaria Андроид и iOS мобилните приложения вече имат над 7 хил. сваляния, при това рекламната кампания към българи и чужди туристи още не е стартирала, стана ясно от думите на Ирена Георгиева.
Тя съобщи, че членове на платформата са над 500 организации, фирми и обекти, в това число Министерството на туризма, общини и 100-те национални туристически обекта. На всички тях са монтирани обозначителни и указателни табели, а включените общини осигуряват реклама в туристическите инфоцентрове и за събития.
Инстаграм страницата на платформата стартира на 15 февруари 2017 г. и вече има над 2 500 последователи. Уебстраницата й стартира на 15 декември 2016 г. и има над 10 хил. посетители. Преобладават новите посетители – 88,1%.
По време на кръглата маса бе съобщено също, че преди броени дни iLoveBulgaria предложи на своите потребители още една иновация в социалните мрежи. На 1 април 2017 г. официално стартира динамичен Вайбър чат-бот на официалния интерактивен гид на България и вече има над 40 последователи. Той предоставя информация от робот за 100-те национални туристически обекта в близост до местонахождението на туристите и останалите хора. Само с няколко кликвания на мобилния си телефон потребителите във Вайбър влизат в публичния профил на iLoveBulgaria. Там те откриват и новия чат-бот, от който могат да получат информация за всичко интересно около тях - от туристически забележителности до специалните търговски предложения на членовете на iLoveBulgaria.
Като цяло в платформата са въведени 135 туристически обекта, които се показват на интерактивната карта на мобилното приложение iIoveBulgaria. За всеки обект е създадена отделна уебстраница с информативен характер, включващ снимков и текстови материал.
В мобилното приложение са публикувани над 200 промоции на забележителности, част от 100-те национални туристически обекта.


Съветници на Слави Трифонов му обърнаха гръб заради дружбата с Борисов и Пеевски
Убиха известен оперен певец
Протест и шествие срещу властта във Варна (ВИДЕО)
Какво време ни очаква в четвъртък?
Над 5 300 души са станали жертва на домашно насилие за 10 месеца
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Над 500 000 бягат от сблъсъка Тайланд-Камбоджа, Тръмп призовава за мир
Усилията на България за просперитет изискват промяна в структурата на данъците
Студентските съвети могат да са мост между образованието и бизнеса
Гюр: Софтуерът на Fal оптимизира чиповете на Nvidia
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Атанасов на протеста: Вие сте нашата сила, няма връщане назад
На протеста в София: 9-ма са задържани на КПП-тата
Ги Пармлен бе избран за втори път за президент на Швейцария
Проверяват неправомерно поставена станция на мобилен оператор на пл. "Независимост"
Маколи Кълкин: Баща ми заслужава да умре сам