IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

БАР: Маркетолозите могат да бъдат двигател за екологизирането на бизнеса

Маркетолозите имат ключова роля в два много важни за опазване на околната среда процеса, посочва Росен Мисов

22:20 | 18.08.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Българската асоциация на рекламодателите реши да се присъедини към глобалната инициатива за отговорен маркетинг Planet Pledge ("Обещание за планетата"). Маркетолозите имат ключова роля в два много важни за опазване на околната среда процеса, изтъква Росен Мисов, изпълнителен директор на Българска асоциация на рекламодателите (БАР), в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването “В развитие”. 

Според Мисов първият е процесът на взимане на решение в компанията относно стратегията за развитие на търговските марки. Това се случва основно на глобално ниво, след това на регионално и накрая на национално. Хората, които извършват тези задачи се наричат мултифункционални екипи. В тях има различни профили мениджъри, които се занимават със всички аспекти от производството и дистрибуцията на даден продукт, както и неговото развитие, изтъква гостът.

Капацитетът на тези екипи е огромен, но маркетинговият мениджър има огромна тежест в тях, защото той освен координатор играе ролята и на двигател на инициативи, които впоследствие подпомагат развитието на бранда, посочва Мисов.

“Ние трябва да дърпаме бранда и неговата визия напред, защото това е основната работа на нашите маркетингови директори“, коментира още експертът.

По думите му само за 4 месеца Planet Pledge събра 15 национални асоциации, които са членове на Световната федерация. За района на Централна и Източна Европа участват само две - Българската асоциация на рекламодателите и асоциацията на Словакия.

Маркетинговите директори са тези, които управляват комуникацията, свързана с бранда. Това насърчава, формира и управлява потреблението на продукта или услугата, която бранда предлага. Росен Мисов смята, че маркетолозите имат много важно значение при формирането на устойчиви критерии на потребителски избори, които да включват и опазването на околната среда.

Целия разговор може да намерите на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:33 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още