Японският автомобилен производител Toyota си върна званието „Най-скъпа автомобилна марка в света”. Това стана ясно от класацията, съставена от известната американска консултантска компания Millward Brown, която публикува своя годишен рейтинг на най-ценните глобални брандове - BrandZ Top 100.
В първата десетка място намират още – Honda (12.041 млрд.), Nissan (10.186 млрд.), Volkswagen (8.790 млрд.), Ford (7.599 млрд), Audi (5.504 млрд.), Hyundai (4.002 млрд.) и Lexus (3.511 млрд).
За една година Toyota е увеличила стойността си с 12%, докато при BMW се отчита спад с 2 пункта. Третият в класацията – Mercedes-Benz, също записва сериозно увеличение – с 11 на сто. Същото важи за осмия и деветия – Audi (+18%), Hyundai (+11%).
В общата класация Toyota заема 23-то място при най-скъпите марки. Лидер отново е калифорнийската Apple, която е оценена на 185,071 млрд долара. Това е със 7,5 пъти повече от стойността на японския автомобилен концерн.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън