IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Emporio Armani навлезе на пазара в Китай и онлайн

Луксозната модна линия вече има 160 магазина в страната, която се прослави с влечението на жителите си към скъпите вещи

11:38 | 17.01.11 г.
Emporio Armani навлезе на пазара в Китай и онлайн

Италианската модна компания Armani пусна първия си онлайн магазин Emporio Armani за обслужване на клиенти в Китай, съобщи финансовият сайт К2Кapital.

Подобни магазини на Армани има за САЩ, Европа и Япония. Линията Emporio Armani е една от най-разпространените в Китай и има 160 магазина в страната. Приходите на компанията от Китай представляват 10% от общите приходи. Emporio Armani планира да повиши този показател до 20 процента.

Луксозните стоки се продават най-добре в Китай. Миналата година златните и сребърни бижутерски изделия, както и автомобилите се превърнаха в "горещи" стоки в страната, отбелязва К2К.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:00 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още