Ръстът в продажбите на Gucci се забавя през третото тримесечие, след като коронавирусът се завърна с нова сила в части от Азия, увеличавайки натиска върху новата колекция на марката за силен празничен сезон, съобщава Bloomberg.
Сравнимите продажби на италианската марка са се увеличили с 3,8% на годишна база, съобщи собственикът Kering SA във вторник. За сравнение през второто тримесечие ръстът бе от цели 86%, след като на много места по света бяха вдигнати ограниченията заради коронавирусната блокада. Анализаторите очакваха увеличение от 9,3% през месеците юли-септември.
Представянето в Азия понесе силен удар от новата вирусна вълна, която попречи на пътуванията в Китай, Нова Зеландия, Австралия и др., коментира Жан-Малк Дюпле, главен финансов директор на Kering.
Gucci, която генерира повече от половината от приходите на Kering, представи новата си колекция в края на миналия месец – ход, който според анализаторите ще помогне за продажбите през ключовото четвърто тримесечие.
Тепърва предстои и премиерата на филма House of Gucci – историята за смъртта на наследника на фамилията Маурицио Гучи. Лентата с участието на Адам Драйвър и Лейди Гага се очаква да увеличи разпознаваемостта на марката през така важното четвърто тримесечие.
Продажбите на Kering за първите девет месеца на годината са в общ размер от 12,2 млрд. евро, надминавайки равнището от предпандемичната 2019 г. По-добро от очакваното представяне за третото тримесечие показа Saint Laurent, като продажбите на парижката марка минаха 28%.


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?
Древно езеро, изчезнало преди 100 000 години, се появи отново
Археолози откриха огромна подводна структура край Франция
Експерти изследват слънчевото магнитно поле с помощта на AI
Доц. Николай Димитров: Българинът е песимист по природа