Автомобилната промишленост вече не е онзи бранш от 70-те, описан в романа на Артър Хейли „Колела“, когато тъканите на седалките, материалите за изработка на купетата, подобряването на двигателите и мощността са били водещи в конкурентната борба между най-големите в индустрията. Стремежът за пазарен дял още е на преден план, но днес все по-голямо внимание се отделя на влиянието на колите върху природата, дизайна и визията им, удобствата, които пътниците могат да намерят в купето.
Ясно е какво е общото между автомобилостроителите и дизайнерите на часовници, писалки, спортни стоки, дори книгоиздателите – стремежът им за по-голяма печалба, подобряване на имиджа на фирмите и разширяване на производството. Как би се вписал тук обаче козметичният бранш? Лесно. И то защото на преден план вече излиза удобството и връзката на колата със собственика й.
Ето защо иновативната идея на Nissan Motor Co, които съобщиха, че ще внесат интересни подобрения в някои от моделите си, предизвиква широк обществен отзвук и интерес, съобщава сайтът AdAge.
Съвсем скоро климатичните инсталации в японските коли ще разпръскват витамин С в купето, докато шофирате. Тази новина вдъхнови заглавия като „Колата, която овлажнява кожата ви“ във вестници и блогове из целия свят.
Най-интригуващото подобрение на Nissan от концепцията „здраве и благоденствие“ е въздушен филтър с витамин С, който ще овлажнява кожата на пътниците. Идеята е климатичната система на колата, вместо да изсушава въздуха в купето, да допринася за повече влага и полезни вещества, помагайки й да запази за по-дълго време еластичността, младостта и свежестта си. Функцията е част от редица нови допълнения, които производителите са решили да внесат в моделите си, с цел да облекчат умората и стреса у клиентите си.
Попитани как точно Nissan ще се превърнат в Neutrogena на автомобилната промишленост, от компанията показват, че явно са направили доста проучвания не само в областта на автомобилостроенето, но и на най-големия орган на човешкото тяло – кожата, и влиянието на различни странични елементи върху нея.
Все още не е ясно кога, в кои страни или кои модели ще бъдат снабдени с климатичната система, която се грижи за визията на пътниците, както и колко ще струва тя, но от сега е ясно, че идеята предизвиква голям интерес от страна на потребителите.
Работата на компанията в областта да глези клиентите си и да се грижи за комфорта им по нов начин не е от скоро. Nissan вече е намерил и друг способ да изненада пътниците с помощта на "горски климатик" – инсталация, която е на разположение в момента в модела Nissan Fuga - луксозен седан, който се продава в Япония. Системата е проектирана да пресъздаде вятъра, температурата, влажността и аромата на естествените гори.


41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста