Френската автомобилостроителна компания Renault е решила да премести в Мароко от следващата година производството на модела Logan MCV, който сега се произвежда в румънския град Питещ, съобщи Жан-Франсоа Гал, директор на фабриката на Renault в Танжер, цитиран от Медиафакс.
„Ще поемем производството на този модел, произвеждан сега в Румъния (Logan Break MCV - бел. Медиафакс), от първото тримесечие на 2017 г.", заяви Жан-Франсоа Гал.
Директорът на фабриката в Танжер обясни, че производството на този модел ще изисква допълнителни инвестиции на стойност 20 млн. евро.
Фабриката на Renault в мароканския град, където вече се произвеждат моделите Sandero, Docker и Lodgy, очаква през 2017 г. производство на общо 300 000 автомобила, включително Logan MCV.
Междувременно алиансът Renault и Nissan придоби френски стартъп, за да ускори изграждането на собствените си мобилни услуги.
Общо 40-те служители на софтуерната фирма Sylpheo ще помогнат на автомобилната компания да създаде следващото поколение свързана кола, съобщи Renault. Засега не е ясна цената на сделката.
И местният конкурент Peugeot обяви наскоро, че навлиза самостоятелно на пазара на приложенията за пътуване, вместо да се съюзява с някой оператор на подобна услуга, както предпочитат някои автомобилни концерни.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
преди 9 години Между инвеститори и инвеститори има огромна разлика - Ако дойдат да прозвеждат нещо което да изнасят в чужбина а в БГ създават работни места мога да ги приема за инвеститори.Ако дойдат като УБЕР или веригите за хранителни магазини само да приберат парата - по добре и да не идват та камо ли да ги пишат инвеститори отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Пазарна икономика... Какво ограбват? А това, че са строили завод, инвеситрали, плащали заплати в продължение на години... Мръсни гадни капиталисти бе! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Мантрата на политбълвоча "чуждестранните инвестиции"!Реалността - идваме,ограбваме,бягаме!След нас и потоп!!!Това представляват "чуждестранните инвеститори",уважаеми оФФчи наивници!Когато трезви глави ви го казват,кохорти политплъзгачи се нахвърлят върху вас,а медийното "осветляване",моментално го затъмнява...и пак почва мантрата,"чуждесттранните инвестиции",,,,докато се затрие всичко национално,ЗА ДА СЕ ЗАТРИЕ И НАРОДЪТ!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Коригирано е, извиняваме се за грешката! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ще поемем производството на този модел, произвеждан сега в Румъния (Logan Break MCV - бел. Медиафакс), от първото тримесечие на 20167 г."Хехе, то дотогава има бая време... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Е, то какво остава за произвеждане в Румъния?! Дъстър. Явно бягат от Румъния, заради заплатите и преференциите в Мароко. отговор Сигнализирай за неуместен коментар