Германският стартъп за въздушни таксита Volocopter GmbH подаде молба за откриване на производство по несъстоятелност в понеделник, позовавайки се на невъзможността си да набере нови средства за поддържане на дейността си, предаде Ройтерс.
Подкрепената от Mercedes-Benz и Honeywell компания планира да продължи дейността си по време на производството по несъстоятелност, докато търси допълнително финансиране.
"Въпреки неотдавнашните интензивни усилия за набиране на средства, намирането на жизнеспособно решение за поддържане на редовни операции извън производството по несъстоятелност не беше възможно", заявяват от базираната в Брухсал, Германия, компания.
Индустрията на електрическите превозни средства с вертикално излитане и кацане е изправена пред финансова криза, като компаниите упорито търсят нови инвестиции, за да подкрепят капиталоемките си операции, докато се подготвят за търговска дейност.
През ноември друг играч от сектора – Lilium, заяви, че ще подаде молба за обявяване в несъстоятелност "скоро", след като не успя да разреши финансовите си затруднения.
Основаната през 2011 г. Volocopter трябваше да навлезе на пазара през 2025 г. със своя градски електрически летателен апарат, VoloCity.


Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Затварят основни улици заради мача Спартак - Левски днес във Варна
Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
преди 10 месеца До: evlogi Не го засичай, все пак е даскал, вярно по философия, но ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 месеца До: wart Wart!Тая работа не е за теб.Остави другите, които знаят например как се пише обезпечение, да ги мислят тия работи.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 месеца Ханс ! тая работа не е за теб - остави другите имам предвид Китай , те да построят а ти ще бъдеш клиента им . Епохата на автомобилната индустрия къде в продължение на повече от 80 години беше лидер е вече история и е към своя край. Новата епоха изисква високо технологична електроника и програмно обеспечение при теб и 2- те ги няма и не вярвам ,че ще ги имаш . отговор Сигнализирай за неуместен коментар