IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Усилията на Pinterest в сферата на пазаруването тласнаха нагоре приходите ѝ

Компанията сключи важни партньорства и залага на по-успешни реклами в платформата

13:45 | 01.05.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Pinterest отчете приходи от продажби за първото тримесечие и ръст на приходите, които надминаха очакванията на Wall Street, подкрепени от усилията ѝ в сферата на пазаруването и фокуса върху младото поколение, пише Bloomberg.

Цената на акциите на компанията нарасна със 17% до 39,20 долара преди началото на борсовия ден в сряда, след като във вторник приключиха търговията на ниво от 33,45 долара.

Приходите са се увеличили с 23% до 740 млн. долара през трите месеца до 31 март, обяви гигантът. Анализатори прогнозираха 700,3 млн. долара. Компанията отчете коригирана печалба на акция от 20 цента. Това надмина средната прогноза за 14 цента на акция.

Платформата вече има 518 млн. месечни потребители по света, което е с 12% повече спрямо година по-рано. За първи път услугата преминава границата от половин милион потребители. Над 40% от ползващите Pinterest са в демографската група, известна като Поколението Z, родените след 1997 г.

Базираната в Сан Франциско Pinterest инвестира значително в бизнеса си с дигитална реклама, сключвайки партньорство с Amazon и Google, за да помогне за попълването на инвентара си и въвеждането на таргетирани реклами, предлагащи директен отговор. Те могат да бъдат по-доходоносни от други видове маркетинг, защото карат потребителите да кликват върху промоции или да купуват артикули, вместо просто пасивно да повишават осведомеността за марката.

Pinterest също така се фокусира върху съдържанието, от което може да се пазарува, а това улеснява потребителите да купуват стоки, които виждат на виртуалните табла в платформата. Този подход отличава Pinterest от други социални мрежи, твърди главният изпълнителен директор Бил Рийди, тъй като хората често влизат в платформата, активно търсейки нещо за покупка, а не просто за да разглеждат. Това прави Pinterest по-привлекателен за младите хора, посочва той.

„Ние наистина се опитахме да създадем по-положителна среда, в сравнение с токсичността, която Поколението Z изпитва в по-голямата част от останалите социални мрежи“, посочва изпълнителният директор в интервю.

Pinterest очаква приходите ѝ да са между 835 и 850 млн. долара през настоящото тримесечие, над средната прогноза на анализаторите за 828 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:45 | 01.05.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още