Социалната платформа Pinterest отчете приходи от продажби за второто тримесечие, които надминаха очакванията на анализаторите, но печалбата за второто тримесечие се оказа по-малка от прогнозираното от Wall Street, пише Bloomberg. Същевременно ръстът на броя на потребителите в САЩ и Канада, най-доходоносния пазар на компанията, остана непроменен.
Цената на акциите на Pinterest се понижи с 14% по време на следборсовата търговия.
Коригираната печалба на акция е достигнала 0,33 долара, по-малко от средната прогноза на анализаторите за 0,36 долара. Компанията също така отчете 102 млн. потребители месечно в САЩ и Канада - същият брой като през предходното тримесечие. Pinterest генерира по-голямата част от приходите си от Северна Америка.
И все пак Pinterest сигнализира за по-добър от очаквания растеж през настоящия период – знак, че рекламният бизнес на компанията расте, макар че онлайн средата за търсенето все още е под натиск след появата на изкуствения интелект.
Приходите от продажби на компанията са достигнали 998 млн. долара за тримесечието, завършило на 30 юни, обяви компанията. Анализаторите от Wall Street очакваха 976 млн. долара, сочат данни, събрани от Bloomberg. Месечно активните потребители пък са 578 млн., малко над прогнозите.
Pinterest също така прогнозира приходи от продажби за текущото тримесечие в диапазона от 1,03 до 1,05 млрд. долара, което е повече от очакваните от анализаторите 1,02 млрд. долара.
Pinterest, който позволява на потребителите да търсят изображения и да ги запазват в дигитални табла, направи пазаруването свой ключов фокус, показвайки на потребителите публикации, които представят продукти, които те могат лесно да закупят от приложението.
Главният изпълнителен директор Бил Реди говори и за значението на „визуалното търсене“, тъй като потребителите често идват в Pinterest, за да бъдат вдъхновени, не непременно с идеята за конкретен продукт или марка.
През последните няколко години Pinterest внедри изкуствен интелект, за да таргетира по-точно рекламите и да препоръчва снимки и изображения на потребителите. По-добрите от очакваните продажби на компанията за второто тримесечие следват подобни резултати на други рекламни гиганти, включително Meta Platforms и Google.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа