IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Etsy отчете загуба от 6,35 млн. долара за тримесечието

Компанията се бори с насрещните ветрове, докато инвестира все повече в маркетинг и наемане на нови служители

14:12 | 05.08.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Четири месеца след като стана публична компания, Etsy се връща към цената на акциите от своето IPO, пише Wall Street Journal.

Онлайн магазинът обяви нова загуба за тримесечието и предупреди за възможни проблеми въпреки увеличаването на продажбите и привличането на повече купувачи и търговци в платформата.

Компанията обвини колебанията на валутните курсове за загубата от 6,35 млн. долара. Сумата е значително по-голяма от отчетените година по-рано 3,15 млн. долара загуба.

През тримесечието продажбите са нараснали с 44% спрямо година по-рано до 61,4 млн. долара, съвпадайки с ръста на продажбите от предходното тримесечие.

"Има много неща, с които да се гордеем това тримесечие, но същевременно признаваме, че трябва да продължим да инвестираме в областта на мобилните услуги и растежа на международните пазари“, заяви главният изпълнителен директор Чак Дикерсън.

Освен това Etsy се сблъсква с конкуренцията на Amazon.com, която се опитва да привлече търговците от Etsy в своя уебсайт, наречен Handmade.

През последното тримесечие активните купувачи в Etsy са нараснали до 21,7 млн. от 20,8 млн. през предходното. Активните търговци пък са се увеличили с 60 хил. до 1,5 млн.

Подобно на много други компании през това тримесечие, Etsy се сблъска със силния щатски долар. Като се изключат валутните въздействия, брутните продажби на Etsy са се увеличили с 26,5%, а не с 24,6%. Тези продажби нараснаха с 28,2% през първото тримесечие.

Ако доларът остане силен, неамериканските стоки „ще бъдат директно и негативно засегнати от валутата“, обясни главният финансов директор Кристина Сейлън.

Etsy инвестира значително в маркетинг, което намали приходите ѝ. Компанията почти удвои разходите си за маркетинг до 15,5 млн. долара през тримесечието, като част от цялостното увеличение с 49% на оперативните разходи. Сейлън очаква Etsy да похарчи още повече за маркетинг и наемане на хора през третото тримесечие.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:56 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още