Отдавна отминаха дните, в които хората смятаха, че трябва да разчитат на работа от 9 до 17 ч., за да се прехранват. Интернет създаде купища възможности, а една от най-привлекателните за мнозина се оказва тази да се превърнеш в ютюбър.
Българите, които се стремят да бъдат ютюбъри на пълен работен ден, са европейците, които се нуждаят от сериозен брой гледания – 2 032 496 – за да генерират средната нетна годишна заплата в страната от 7140 евро, сочи проучване на Reboot Online Marketing.
Интересното е, че има средно 85 500 глобални търсения в Google на месец на „Как да печеля пари от YouTube?”, докато средният брой търсения в Google на „Как да монетизирам YouTube видеа?“ е 34 600.
Reboot Online Marketing е установила, че жителите на Лихтенщайн ще се нуждаят от 16 692 251 гледания на YouTube канала им, за да генерират такава печалба от реклама, която да се равнява на средната годишна заплата от 58 644 евро в страната им.
На второ място е Швейцария. Швейцарските граждани, които имат амбицията да се превърнат в ютюбъри на пълно работно време, ще трябва да съберат 15 421 982 гледания, за да достигнат средната нетна работна заплата от 54 144 евро за година.
Люксембург (12 204 612), Дания (12 174 375) и Норвегия (11 318 448) са сред другите държави, при които са нужни над 10 млн. гледания, за да се изпълни условието.
България е чак на 32 позиция. На дъното на класацията е Армения, където са нужни "само" 850 611 гледания, за да се генерират достатъчно рекламни средства, еквивалентни на годишната заплата в страната - 2988 евро.
За целите на изследването Reboot Online Marketing е използвала данни от lickd.co, за да установи колко гледания в YouTube са нужни на гражданите на 44 европейски държави, така че да могат да спечелят същата сума като нетната си средна годишна заплата в родната си страна, ако обмислят да напуснат работа, за да станат редовни създатели на съдържание във видео платформата на Google.
Преди да се вземе предвид броя необходими гледания в YouTube, е необходимо участие и в „Партньорската програма на YouTube”, която позволява на физическите лица да реализират приходи от реклами от своите клипове в платформата. Предпоставките за участие в тази програма са минимум 1000 реални абонати и повече от 4000 валидни часа, гледани от зрителите за последните 12 месеца.


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
преди 4 години Не можах да намеря оригинала на проучването, ако някой може да даде връзка. Иначе повечето в ютуб продават разни тениски, правят лично реклами във видеата си и препечелват допълнително от там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар