Потребителят ще реши тенденциите на пазара след кризата. Това стана ясно от разговора с Катя Владимирова, икономист, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите на Катя Владимирова в България все още много продавачи имат поведението на диктатори, но все повече се наблюдава тенденция на предварително проучване на нагласите на хората.
"Пазарът вече не е пазар на продавача, а пазар на купувача", коментира гостът.
От разговора стана ясно, че стоките, с които клиентите биха били най-малко склонни на компромис, са хранителните продукти и тези от първа необходимост.
"Отдавна минаха времената, в които рафтовете бяха празни - сега всичко е препълнено. Затова продавачите трябва да разберат, ако не са разбрали досега, че не се печели от единичен удар, а от гъвкавост и корекност, чрез които клиентът да бъде задържан в дългосрочен план", каза гостът.
Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.