IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как може един сапун да се превърне в търсен продукт?

Вирусният маркетинг може да спести много от разходите за реклама, твърди експерт

18:39 | 26.11.21 г.
Как може един сапун да се превърне в търсен продукт?

Серията сапуни “Сапунта мара: вий сте чисти, ний сме прости!” е проект, зад който стоят доста хора, а реализацията му не е била лесна. Това коментира пред Bloomberg TV Bulgaria Борислав Колибаров, съосновател и управляващ партньор на дигитална агенция MarmaLAB.

Той обясни още, че посланието на козметичните продукти не е вдъхновено от думите на бивш премиер на България, а от познатата на всички поговорка “Чисто и просто”. 

“Ние купуваме сапуна от конкретно избран производител, опаковаме го с нашата опаковка и го продаваме на крайния потребител”, разказа гостът.

Колибаров заяви, че проектът им е успял, без в него да бъде вложена нито една стотинка за реклама. Това, на което екипът е заложил, е т. нар. вирусен маркетинг, или разпространение "от уста на уста".

“Опаковката е много важна за нашия продукт. Хората със сигурност не си купуват продукта заради съдържанието, а заради посланието. Продуктът е чудесен и прекрасен, но това, което кара хората да го купуват, е самата опаковка”, каза Колибаров.

Целия разговор можете да гледате във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Последна актуализация: 21:46 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още