"Има много аспекти, в които AI може да помогне в търговията. Ние го използваме в някои услуги. Сега голямото предизвикателство е как да го вкараме в културата на компанията и всички служители в компанията да искат да използват такива инструменти", посочи той.
Иван Александров съобщи, че маркетингът вече работи усилено с няколко инструмента с изкуствен интелект. "Целта ни е, малко през проба-грешка, докато се учим как работят тези инструменти и докато се развиват, да видим как оптимално могат да се използват, и то така, че да вдигнат продуктивността на нашия екип, за да се изпълняват по-бързо задачите", обясни той.
По думите му в eBag предлагат и ще доставят все повече и най-различни услуги, като сред тях биха могли да бъдат дори химическо чистене и дринк-енд-драйв услуги, като акцент ще са всички сфери, с които разполагат и физическите магазини.
„Физическите магазини няма да изчезнат в бъдеще за сметка на електронната търговия, категоричен е основателят на eBag. – Хората изпитват нуждата от време на време да се разходят и да видят определени неща и да ги пробват дори на място. Но нашият бизнес ще остане изцяло онлайн".
Предприемачът разкри, че в eBag никога не са разполагали „с огромно количество капитал“, докато се разработва платформата. Според него в нашия регион предприемачите са свикнали да работят с много по-малко капитал, но са много по-гъвкави и адаптивни. Той даде пример със своята компания, която започва през 2015 година с личните му спестявания от 100 хиляди лева, а в момента инвестицията е около 7 млн. лева.
„Визията за развитие на бизнеса като цяло е в рамките на 8 до 10 години да успее да достигне оборот от 1 млрд. лева годишно, да покрие цялата страна, като доставя до всяка една точка на страната в рамките на два часа, прогнозира Иван Александров и подчерта, че се акцентира върху логистиката. –Това ще бъде постигнато чрез няколко склада, които ще създадем в определен ред, като първо ще се насочим към райони, които ще осигурят по-голям обем и съответно с времето ще създадем и допълнителните складове“.
Кои са новите и модерни практики в онлайн търговията? Как се развива eBag като бранд? Колко клиенти са оценили платформата за е-търговия? Ще излезе ли на печалба eBag? Променя ли се бизнес моделът на компанията? Каква е спецификата на логистиката, която е един от основните компоненти на предлаганата услуга? Защо портфолиото за онлайн търговеца е най-важното нещо?
Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да гледате тук.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони