IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ексклузивните продукции на Amazon са привлекли над 5 млн. души към Amazon Prime

В публичното пространство изтекоха вътрешни документи на компанията

12:35 | 15.03.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Ключовите телевизионни предавания на Amazon.com са привлекли над 5 млн. души по цял свят към нейния абонаментен клуб Prime до началото на 2017 г., сочат документи на компанията, разкриващи за първи път как залогът на търговеца на дребно в оригинално видео му се отплаща, предава Ройтерс.

Документите показват още, че американската аудитория на Amazon за цялата видео програма на Prime, включваща филми и сериали, които тя лицензира към други компании, е достигнала 26 млн. клиенти. Преди това Amazon никога не е обявявала данни за общата си аудитория.

Вътрешните документи сравняват метрики, които никога не са показвани от компанията, за 19 предавания, които са ексклузивни за Amazon. Става дума за цените им, гледаемостта и броя на хората, които са привлекли към Prime.

В основата на стратегията на Amazon стои използването на видеото за превръщането на зрителите в хора, които пазаруват в онлайн платформата на компанията. Достъпът на феновете до предложенията на Amazon чрез присъединяването към Prime става срещу заплащането на годишна такса.

Компанията отказва да коментира документите, разгледани от Ройтерс. Но главният изпълнителен директор Джеф Безос е оптимист за използването на забавлението за задвижване на механизмите на продажбите от страна на Amazon.

Най-големият онлайн търговец в света стартира Amazon Studios през 2010 г., за да създава оригинални предавания, които по-късно започнаха да печелят награди и да набират популярност в Холивуд.

"Когато спечелим "Златен глобус", това ни помага да продаваме повече обувки“, коментира Безос през 2016 г. на конференция в близост до Лос Анджелис. Той заяви, че зрителите на филмите и сериалите обновяват абонаментите си „по-бързо и се насочват от безплатните тестове с по-висок темп“, отколкото членовете, които не стриймват видео в Prime.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:38 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още