IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Топ спонсорът Toyota спира всички телевизионни реклами, свързани с Олимпиадата

Автомобилният концерн и спонсор на събитието посочи като причина за своето решение объркването за начина, по който ще се проведе надпреварата

09:50 | 19.07.21 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Kentaro Takahashi/Bloomberg</em></p>

Снимка: Kentaro Takahashi/Bloomberg

Японският топ спонсор на олимпийските игри, автомобилният гигант Toyota, се дистанцира само няколко дни преди началото на игрите от Олимпиадата.

Японският автомобилен концерн реши всички телевизионни реклами, свързани с летните олимпийски игри в Токио, да не бъдат излъчвани, а изпълнителният директор на Toyota Акио Тойода и други представители служители няма да присъстват на церемонията по откриването на спортното събитие на 23 юли или други инициативи, свързани с него, въпреки че производителят на автомобили е един от най-големите спонсори, съобщава Nikkei Asia Review. 

Решението, което компанията потвърди в понеделник (19 юли), е взето в момент, в който обществените настроения към Игрите, които трябва да започнат в петък (23 юли), продължават да охладняват на фона на нарастването на броя на новозаразените с коронавирус в японската столица.

Най-големият автомобилен производител в света по пазарен дял посочи като причина за своето решение объркването относно начина, по който ще се проведат Олимпиадата и параолимпийските игри, изтъквайки, че все още има неща, „които не се разбират“ по отношение на операциите, свързани със събитието.

Toyota планираше да реализира телевизионни реклами с участието на олимпийски състезатели, които групата спонсорира, но се отказа от този план, след като множество хора в и извън компанията изразиха загриженост относно безопасното провеждане на Олимпиадата на фона на продължаващия ръст на заразените с COVID-19.

Автомобилната група все пак ще осигури 3340 превозни средства, в това число и електромобили и водородни коли, за транспортирането на спортистите и служителите, свързани със спортното събитие. Тя също така ще осигури роботи, които ще бъдат използвани за различни инициативи около Игрите в Токио.

Компанията не се е отказала да рекламира спортистите, които спонсорира, на своя уебсайт.

В събота (17 юли) беше регистриран и първият случай на заразен с коронавирус в Олимпийското село в Токио. Организационният комитет  на Олимпиадата съобщи, че общо 15 човека, имащи отношение към Олимпиадата, са дали положителна проба за коронавирус. Това са седем служители на олимпийски обекти, двама журналисти и шестима души, свързани с провеждането на състезанията.

В Токио на 12 юли бе въведено извънредно положение, което ще бъде в сила до 22 август. В четвъртък в японската столица бяха регистрирани рекордните от началото на пандемията 1308 нови случая на коронавирус. Вчера бе съобщено за 1271 новозаразени, а за сравнение миналия петък те бяха 822.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:56 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 1
scott
преди 2 години
браво,браво,браво!уБиВай япониадата-кастрирана.ПЪЛЕН БОЙКОТ!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още