Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Топ спонсорът Toyota спира всички телевизионни реклами, свързани с Олимпиадата

Автомобилният концерн и спонсор на събитието посочи като причина за своето решение объркването за начина, по който ще се проведе надпреварата

Топ спонсорът Toyota спира всички телевизионни реклами, свързани с Олимпиадата

Снимка: Kentaro Takahashi/Bloomberg

Японският топ спонсор на олимпийските игри, автомобилният гигант Toyota, се дистанцира само няколко дни преди началото на игрите от Олимпиадата.

Японският автомобилен концерн реши всички телевизионни реклами, свързани с летните олимпийски игри в Токио, да не бъдат излъчвани, а изпълнителният директор на Toyota Акио Тойода и други представители служители няма да присъстват на церемонията по откриването на спортното събитие на 23 юли или други инициативи, свързани с него, въпреки че производителят на автомобили е един от най-големите спонсори, съобщава Nikkei Asia Review. 

Още по темата

Решението, което компанията потвърди в понеделник (19 юли), е взето в момент, в който обществените настроения към Игрите, които трябва да започнат в петък (23 юли), продължават да охладняват на фона на нарастването на броя на новозаразените с коронавирус в японската столица.

Най-големият автомобилен производител в света по пазарен дял посочи като причина за своето решение объркването относно начина, по който ще се проведат Олимпиадата и параолимпийските игри, изтъквайки, че все още има неща, „които не се разбират“ по отношение на операциите, свързани със събитието.

Toyota планираше да реализира телевизионни реклами с участието на олимпийски състезатели, които групата спонсорира, но се отказа от този план, след като множество хора в и извън компанията изразиха загриженост относно безопасното провеждане на Олимпиадата на фона на продължаващия ръст на заразените с COVID-19.

Автомобилната група все пак ще осигури 3340 превозни средства, в това число и електромобили и водородни коли, за транспортирането на спортистите и служителите, свързани със спортното събитие. Тя също така ще осигури роботи, които ще бъдат използвани за различни инициативи около Игрите в Токио.

Компанията не се е отказала да рекламира спортистите, които спонсорира, на своя уебсайт.

В събота (17 юли) беше регистриран и първият случай на заразен с коронавирус в Олимпийското село в Токио. Организационният комитет  на Олимпиадата съобщи, че общо 15 човека, имащи отношение към Олимпиадата, са дали положителна проба за коронавирус. Това са седем служители на олимпийски обекти, двама журналисти и шестима души, свързани с провеждането на състезанията.

В Токио на 12 юли бе въведено извънредно положение, което ще бъде в сила до 22 август. В четвъртък в японската столица бяха регистрирани рекордните от началото на пандемията 1308 нови случая на коронавирус. Вчера бе съобщено за 1271 новозаразени, а за сравнение миналия петък те бяха 822.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

1
 
1
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
браво,браво,браво!уБиВай япониадата-кастрирана.ПЪЛЕН БОЙКОТ!

Още от Новини
Ботев Пловдив - първият български футболен клуб с NFT сертификати за автентичност