Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

Кои са най-използваните платформи за реклама на недвижими имоти?

Пазарите в Европа се развиват с добри темпове, но има леко намаление в сравнение с 2017 г., посочи Франсоа Ганьон, президент на компания за недвижими имоти

гледано: 2162   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Наблюдава се световна тенденция за използване на социалните медии за предлагане и продажба на недвижими имоти. Основната причина за това е промяната на разбирането за социалните медии и резултатът е именно все повече публикувани обяви за недвижими имоти там,  каза Франсоа Ганьон, президент на компанията за недвижими имоти ЕРА Европа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

“Използването на Instagram е по-скоро за по-луксозни имоти и повече от институции, посочи Ганьон. 

Още по темата

Според него Facebook е най-използваната платформа, но и You Tube също е доста предпочитан, благодарение на възможността за споделяне на видеа.

"LinkedIn се използва предимно за връзка между професионалисти в бранша, лидерите и по-висшестоящите служители в сектора пък предпочитат да използват Twitter”, коментира експертът

Според него пазарите в Европа се развиват с добри темпове, но има леко намаление в сравнение с 2017 г.

“Има подобрение на пазарите на имоти в Европа, наблюдават се повече сключени сделки. Има намаление и на лихвените проценти при закупуване на имот, което също е добър знак”, коментира Ганьон.

Прогнозите му са, че може да се очаква леко увеличение в рамките на половин процент, което обаче няма да се отрази на пазара, но ще го усетят купувачи с по-малки възможности. 

Вижте повече във видеото.

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Деляна Петкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Собственици на имоти съдят Ню Йорк заради новите ограничения на наемите