Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook обяви първите водещи на своите новинарски програми

Компанията залага на утвърдени имена от големите световни медии

Facebook обяви първите водещи на своите новинарски програми

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook обяви в сряда, че ще пусне американски новинарски програми тази година, които ще бъдат водени от Андерсън Купър от CNN, Шепард Смит от Fox News и Джордж Рамос от Univision. Целта е да се опита да подобри качеството на новините в социалната мрежа, предава Ройтерс.

Facebook плаща на трите компании и на други новинарски организации, за да продуцират предавания за нейната видео услуга, позната като Watch. С това тя се надява да се бори успешно с фалшивите новини и да насърчи бизнеса с видео реклами на социалната мрежа.

Предаванията ще са оригинални за Facebook и ще стартират в следващите месеци, като ще включват рекламни паузи, посочва Кембъл Браун, ръководител глобални новинарски партньорства във Facebook.

"Опитахме се да подберем разнообразни партньори, които вече правят качествени новини, с които се надяваме наистина да ангажираме аудиторията“, коментира Браун, бивш телевизионен водещ.

CNN, Fox News и Univision като цяло привличат различни зрители.

Още по темата

Други програми във Facebook Watch ще бъдат продуцирани от ABC News, собственост на Walt Disney, от Alabama Media Group, както и от уебсайтовете на ATTN. На по-късен етап ще бъдат обявени и още, обясни Браун. Част от предаванията ще са ежедневни, докато други ще могат да се гледат по-рядко.

Предаванията ще експериментират с функции на социалните мрежи, като анкети, коментира тя.

Като цяло този тип платформи се борят да премахнат фалшивите новини, сензациите и лъжите, които се разпространяват лесно. Подобни публикации са обвинявани за политическите проблеми по света и за насилие в страни като Шри Ланка.

От бизнес гледна точка Facebook се насочи към видеото като източник на рекламни приходи. Facebook се конкурира за съдържание и реклама с компании като YouTube, Snap и Twitter.

Социалната мрежа на Марк Зукърбърг споделя рекламните приходи с компаниите, освен че им плаща да създават програми, обясни Браун. Тя отказа да разкрие повече за предвидените срокове.

Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

гледано: 1832   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Бивш британски вицепремиер ще изчиства имиджа на Facebook