Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Зукърбърг изненада с новото си годишно предизвикателство

Съоснователят на Facebook за първи път си поставя не толкова лична цел за годината

Зукърбърг изненада с новото си годишно предизвикателство

Снимка: Архив Ройтерс

Главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви в четвъртък, че целта, която си поставя за 2018 г., е да създаде по-стабилни основи на компанията, на която е съосновател. Това е значителна промяна в старата му практика да си поставя изцяло лични годишни цели, предава Ройтерс.

„Светът е притеснен и разделен, а Facebook има много работа за вършене“, коментира Зукърбърг в публикация в социалната мрежа. През последните години неговите новогодишни цели включваха да научи мандарин, да чете по две книги месечно и да посети всеки един от щатите, в които не е бил.

Още по темата
Тазгодишната му публикация описва Facebook като платформа, която е на кръстопът и има нужда от неговото внимание. Той цитира разпространението на речта на омразата в социалните мрежи, ползването на Facebook от Русия и други страни за пропаганда и критиките към платформата, че може да бъде пристрастяваща загуба на време.

Нов закон в Германия пък изисква социалните мрежи като Facebook и Twitter да премахват речта на омразата от платформите им или ще се сблъскат с глоби. В САЩ критикуват Facebook за това, че не е успяла да попречи на Русия да повлияе на изборите за президент на страната миналата година.

В допълнение към всичко това бивши директори на Facebook поставиха публично въпроса дали използването на мрежата не води до нездравословни навици.

Зукърбърг твърди, че „личното му предизвикателство за 2018 г. е да се фокусира върху справянето с тези важни проблеми. Той допълни, че това „на пръв поглед може да не изглежда като лично предизвикателство“, но той ще научи много от него. Изпълнителният директор не разкрива какво точно планира.

Социалната мрежа отчете 16 млрд. долара нетна печалба при 36 млрд. долара приходи от продажби през 12-те месеца, завършили на 30 септември.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Съоснователят на Instagram: Никой не се отказва, ако всичко е готино