-
Изпълнителният директор на Stellantis изглежда заслужава своята висока заплата
Сравнението между Карлос Таварес и легендата Серджо Маркионе не е случайно, въпреки че двамата имат различни силни страни
-
Заплатата на шефа на Stellantis расте с 56% през 2023 г. до 39,5 млн. долара
Трудовите възнаграждения на служителите на групата растат средно с 9,4% до 70 404 евро
-
Европа е принудена да рестартира автомобилната си индустрия
Местните производители се нуждаят от регулаторна подкрепа и повече време за действия, ако ЕС иска да излезе от сянката на Китай и Tesla
2 -
Stellantis очаква пазарни турбуленции заради ценовата война
Групата отчита понижена рентабилност през втората половина на 2023 г., като обяви обратно изкупуване на акции за 3 млрд. евро
-
Stellantis използва излишния производствен капацитет като лост в преговорите с Рим
Докато Stellantis е единственият голям производител на автомобили в Италия, Франция може да разчита и на Renault
-
Джорджа Мелони разкритикува Stellantis заради пренебрегването на Италия
Италианският премиер се стреми да защити автомобилната индустрия в страната
1 -
Шефът на Stellantis: Трябва да избягваме ценовата война, за да запазим рентабилност
Намаляването на цените на колите може да превърне някои конкуренти в мишени за поглъщане и да доведе до устойчива загуба на рентабилност, изтъква Карлос Таварес
-
Stellantis ще повиши целта за приходите на своето звено за кръгова икономика
Ценовата волатилност при суровините ограничава достъпността на електрическите превозни средства за потребителите, изтъква ръководителят на групата Карлос Таварес
-
Ще използва ли Stellantis „европейски подход“ в преговорите с американските работници?
Строгият маниер на управление на Карлос Таварес се сблъсква с острите критики на ръководителя на UAW Шон Фейн, докато двете страни търсят изход от ситуацията
Таг Карлос Таварес
Водещи новини от борси