Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Най-високо оценяваният щатски стартъп започва дейност и в България

Финтех компанията Stripe навлезе официално в страната ни и вече е представена в 39 държави, 29 от които са в Европа

Най-високо оценяваният щатски стартъп започва дейност и в България

Патрик Колисън, главен изпълнителен директор и съосновател на Stripe Inc., (вляво) и Джон Колисън, президент и съосновател на Stripe Inc., по време на телевизионно интервю за Bloomberg. Снимка: Дейвид Пол Морис / Bloomberg
 

Най-високо оценяваният в момента американски стартъп – финтех компанията Stripe, официално навлезе на българския пазар, заедно със стартирането на дейност на още 4 европейски пазара – в Чехия, Румъния, Кипър и Малта.

„Stripe е вече в 39 държави, 29 от които са в Европа“, казва Мат Хендерсън, бизнес лидер на Stripe за Европа, Близкия Изток и Африка. „Ние сме развълнувани от навлизането ни в още повече европейски страни, което прави приемането на плащания и трансфера на пари по-бързо и по-малко сложно за всички. Наближаваме целта си да направим Stripe универсално достъпен за фирмите от целия континент“, каза още той, цитиран в прессъобщение на компанията.

Сега онлайн компаниите в Чешката република, Румъния, България, Кипър и Малта вече могат да получат достъп до целия продуктов пакет на Stripe за стартиране, опериране и мащабиране на бизнеса си в ㄧ включително Stripe Connect за работа на трансгранични пазари, таксуване за абонаменти и повтарящи се плащания, „радар за откриване и предотвратяване на измами“ и др. 

Още по темата

„Stripe ни позволява не само да приемаме еднократни плащания, но и да създадем сложни абонаментни планове, и всичко това на ниска цена и с перфектно отчитане. Досега наистина съществуваше липса на лесни за интегриране решения за плащанията за бизнеса в България. Идването на Stripe отваря вратата за много повече онлайн предприемачи, които искат да създадат онлайн бизнеси и без усилия и сигурно да управляват плащанията онлайн“, коментира Никола Томов, изпълнителен директор на Aesthetic by Science.

На фона на ограничаването на придвижването в редица държави по целия свят Stripe, сред чиито клиенти се нареждат имена като Target, Lyft и Amazon, е една от малкото компании, които инвестират, а не пестят пари, тъй като фокусът ѝ върху онлайн плащанията се възползва от нарастващото ползване на електронната търговия. Stripe има и партньорства с фирми като Postmates, Zoom Video Communications Inc., Instacart и Shopify Inc., които също растат сериозно, макар че общите потребителски разходи намаляват.

Stripe е основана през 2010 г. технологична компания. През последните десет години тя успя да нарасне до мрежа от 14 офиса по целия свят, да осигури капитал от различни инвеститори от най-високо ниво, включително Илон Мъск, Питър Тил и подразделението на Google за рисков капитал Capital G. Днес Stripe  е най-високо оценяваният стартъп в САЩ с оценка за 36 милиарда долара, които го извеждат пред SpaceX и Airbnb Inc., показват данни на CB Insights. Преди няколко седмици Stripe набра 600 милиона долара в кръг от финансиране от серия G от редица инвеститори, включително Andreessen Horowitz, General Catalyst и Sequoia Capital. 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

2
 
2
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Браво! Ето това се казва новина! Чакаме ги от 18 месеца!

Още от Web
ЕС засилва регулацията на посредническите онлайн услуги