IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Какво си подаряват богатите - позлатен iPhone с лика на Тръмп

Магазин за луксозни стоки се радва на засилен интерес към устройствата

15:08 | 22.12.16 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Goldgenie Facebook page</em></p>

Снимка: Goldgenie Facebook page

Тази година заможните имат възможност да купят необичаен iPhone 7 за подарък - позлатен, инкрустриран с диаманти и с лика на Доналд Тръмп, пише CNN.

Устройството струва около 151 хил. долара и е само един от примерите за необичайните неща, които се продават в Goldgenie, магазин в Обединените арабски емирства, посещаван от супербогаташи.

“Има много заможни личности по целия свят и понякога е особено трудно да им купиш подарък, защото те имат всичко”, коментира Франк Фернандо, управляващ директор на Goldgenie.

Всички предмети, които се продават в магазина, са или от масивно злато, или са позлатени, или са с инкрустрирани диаманти. Идеята за златен iPhone с Доналд Тръмп обаче се появява наскоро, при това е предложена от клиент.

Китайка влязла в магазина миналия месец и поискала от Goldgenie да ѝ направят комбинацията от злато и лика на Тръмп, посочва Фернандо без да разкрива името на жената. Той самият вярва, че семейството ѝ иска да го даде на новоизбрания американски президент след официалното му встъпване в длъжност следващия месец.

Ако го направят, телефонът ще пасне добре на прочутия златен дектор на апартамента на Тръмп в Ню Йорк. От продажбата на първия iPhone с лика му Goldgenie е получила още девет поръчки за позлатени устройства с неговия образ.

Изглежда изборът на Тръмп за държавен глава се превръща в доходоносен бизнес за магазина, който отваря врати по-рано тази година. Телефоните далеч не са най-скъпите неща, които се продават в него.

Сред стоките е позлатено колело, което струва около 350 хил. долара.

Goldgenie стартира бизнеса си в Лондон още през 1989 г. Бизнес концепцията е проста - да позлатява буквално всяко едно нещо, което клиентите му искат. Компанията избира Обединените арабски емирства за отварянето на първия си физически магазин заради силното търсене в района на Персийския залив.

В началото на следващата година брандът ще открие магазин и в Катар и вече води преговори за друг в Саудитска Арабия, посочва Фернандо. В плановете ѝ влизат и откриването на търговски обекти в Малайзия и Испания.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:12 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още