Британската рок група Coldplay ще бъде хедлайнер по време на шоуто в паузата между полувремената на Суперкупата на Националната футболна лига в САЩ през февруари, съобщава Wall Street Journal, базирайки се на изявление на лигата.
Дебютът на Coldplay по време на шоуто между полувремената на стадиона Levi's в Санта Клара, Калифорния, идва след представянето на седмия им албум “A Head Full of Dreams” на 4 декември.
Суперкупата ще се състои на 7 февруари.
Coldplay вероятно ще обяви билети за продажба за турнето си в Северна Америка малко след шоуто предвид големия тласък на продажбите, до което обикновено води появата на изпълнители, които са в турне, в миналото.
Албумът няма веднага да се продава в Spotify, твърдят запознати източници, тъй като услугата изисква всичката музика да бъде достъпна за близо 80-те ѝ милиона потребители на безплатно съдържание и 20 милиона потребители, ползващи платени планове. Големи изпълнители, включително Тейлър Суифт, не предоставят музиката си на Spotify, тъй като смятат, че безплатното ѝ предлагане ще намали продажбите им от компакт дискове и от сваляния на албумите им от интернет.
Очаква се новият албум на Coldplay да бъде достъпен в стрийминг услугите, които не предлагат безплатно слушане, включително Apple Music, добавят източниците.
Поп звездата Бруно Марс също ще бъде част от шоуто на Суперкупата, спонсорирано от PepsiCo, а Бийонсе е в преговори да се появи като гост, съобщават запознати източници. Бийонсе е един от гостуващите изпълнители в новия албум на Coldplay.
Лигата не плаща на изпълнителите да свирят на Суперкупата, но покрива разходите за продукциите им и за пътуване. През 2014 г., преди да избере Кейти Пери за хедлайнер на шоуто през 2015 г., НФЛ е потърсила други изпълнители, но офертите им са били посрещнати студено. Coldplay и Риана са били сред другите кандидати за шоуто през тази година.