IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

13 безпогрешни съвета за привличане на повече клиенти

Практически семинар с Брайън Трейси през ноември ще ви помогне да изградите успешни стратегии и изключителни умения, преминавайки през петте фази на продажбата

11:20 | 11.10.16 г.
Автор - снимка
Създател
13 безпогрешни съвета за привличане на повече клиенти

Как да намирате нови клиенти за Вашите продукти и услуги? Прозорливостта винаги е била считана за най-голямото предизвикателство, що се отнася за разрастващия се бизнес. Ще откриете, че вече се използват нови подходи за привличане на клиенти.

Практическият семинар с Брайън Трейси
през ноември ще ви помогне точно в това - да изградите успешни стратегии и изключителни умения, преминавайки през петте фази на продажбата.

Брайън Трейси споделя от дългогодишната си успешна кариера на бизнес лектор 13 съвета, които със сигурност ще спомогнат увеличаването на клиентската Ви база.

1. Увереност

Клиентите ще забележат увереността по гласа Ви и това директно ще се отрази на успеха на разговора с потребителите Ви. Запомнете, че човекът от другата страна на слушалката не Ви вижда и единственото Ви средство за постигане на взаимно доверие е гласът Ви. Използвайте го правилно!

2. Грешките са допустими

Ако започвате нова работа с нови задължения, е нормално да не знаете всички отговори и да бъркате. Използвайте грешките като уроци!

3. Преценете ситуацията

Определете дали продуктът Ви пасва на нуждите на клиентите Ви. Ако не, се оттеглете, без да настоявате клиентът да се възползва от офертата.

4. Вие сте консултант, а не продавач

Интересно е колко много влияе промяната на гледната точка. Ако се възприемете като консултант, ще придобиете навика да анализирате реалните нужди на клиента и да правите препоръки въз основа на тези нужди. Трикът е да сте отзивчиви и приятелски настроени към Вашите купувачи.

5. Задайте въпрос!

Да, правилно сте разбрали, че когато не знаете нещо, най-разумното е да попитате. Защо? По този начин ще научите повече за продукта, но най-важното - ще създадете чувството на честност между Вас и Вашия клиент.

6. Продължете напред!

Възможно е клиентите да изкажат възражения относно нуждите, правата си и бюджета. Не се отказвайте при първата трудност, а използвайте възражението като възможност да научите повече за нуждите на клиентите си.

7. Позитивизъм

Да сте енергични и усмихнати се усеща, дори когато говорите по телефона. Не губете позитивната нагласа и усмихната нотка в гласа си.

8. Социалните медии работят във Ваша полза

В днешно време социалните мрежи позволяват голямо улеснение за хората в продажбите. Потърсете потенциалните клиенти, на които ще звъните, в социалните медии. Така ще добиете първо впечатление за човека, професионалната му среда и интересите му.

Освен че позволяват подготовка преди разговор, социалните медии могат да Ви бъдат полезни и за популяризиране на Вашите продукти и услуги, чрез редовно постване и споделяне.

9. Организираност

Ако сте уговорили с клиента си час, в който да се чуете, не правете компромис и спазете уговорката. Използвайте календар и настройте аларми,  които да Ви подсещат за предстоящия разговор. Ефективно организирайте бележките си от разговорите, за да може по-късно, когато Ви потрябват, бързо да ги достигнете.

10.  Бъдете ефикасни и ефективни със съобщенията

Често първият Ви контакт с потенциален клиент е чрез имейл. Уверете се, че оставеното от Вас съобщение ще е ясно, кратко и приятелски настроено. Това, заглавието на мейла да е привличащо внимание, е също важно правило.

11.  Познавайте продукта

Направете проучване на продукта или услугата си, за да сте способни ефективно и ясно да обясните преимуществата му. Въпреки всичко не бива да прекалявате с информацията. Да слушате клиентите, ще Ви помогне да определите нуждите им и да им помогнете чрез Вашия продукт.

12.  Изграждайте взаимоотношения

Не забравяйте, че никой не би искал да му говорят като от готово написан скрипт. Внесете лично отношение в разговора и взаимодействайте по начин, който доказва на клиента, че наистина искате да сте му полезни.

13.  Предизвикайте се

Определете си цели и си начертайте път за постигането на тези цели. Кое ще Ви придвижи по-напред? Замислете се. Това няма само да Ви помогне да увеличите броя на клиентите Ви, но и да помогне на целия Ви екип.

Брайън Трейси споделя от своя дългогодишен опит, че персоналният подход към всеки клиент е печелившата стратегия за привличане  на нови и лоялни клиенти. Старайте се разговорите при продажбите да не са само работа за Вас, а по-скоро възможност за истински разговор. Следвайки този подход, ще се радвате на много по-голямо гласувано доверие във Вас и продуктите Ви.

На 3 ноември предстои семинар с Брайън Трейси, който ще Ви разкрие повече за силата на проучването и идентифициране на нуждите, провеждане на убедителни презентации, преодоляване на възражения, договаряне на продажбата и осигуряване на отлично клиентско обслужване, което не остава незабелязано.

Билети за събитието може да запазите на www.briantracy.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:22 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още