IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

IAB MIXX Awards отличи дигиталните маркетолози

Най-много награди като рекламодател отнесе „Балантайнс“

09:21 | 14.11.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;<span style="line-height: 12px;">IAB&nbsp;</span></em></p>

Снимка: IAB 

Награди за дигитален маркетинг в седем категории бяха раздадени на първото издание на IAB MIXX Awards у нас. Събитието събра дигиталната индустрия, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании. 



Победителите бяха определени от седемчленно жури в състав Емил Олованов – регионален мениджър на Crimtan за Балканите; Александър Варов – портфолио мениджър в Нетинфо; Илия Яков – творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова – съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов – изпълнителен директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев – мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс – мениджър „Бизнес развитие“.

Най-много награди като рекламодател, в цели три категории – „Cross Media Integration“, “Interactive Video Campaign” и „Social“, отнесе „Балантайнс“ с кампанията си „Stay True People“.

Сред рекламните агенции пък с два от седемте приза си отиде Next DC с кампанията си за Лидл „Вело линия“, както и проекта си за водка „Финландия“.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:06 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още