IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Mtel пуска нов бранд - Bob

Новата услуга е без месечна такса, без дългосрочен договор и е с единна цена за телефония към всички мрежи в страната

13:37 | 13.10.11 г. 24
Автор - снимка
Създател
<p>
	Мартина Вачкова бе една от първите клиентки на Bob.<em> Снимка: Investor.bg</em></p>

Мартина Вачкова бе една от първите клиентки на Bob. Снимка: Investor.bg

„За развиването на новия бранд вече наехме 250 нови служители, които ще предлагат услугата в специални едноименни магазини на компанията – засега 55 обекта в 40 града - и в обекти на веригите „Т-Маркет“ и „Кауфланд“, заяви още Майерхофер.

Предвижда се в бъдеще специализираните магазини да станат около 150. Офертата ще се предлага и от мобилни консултанти по улиците на градовете. Клиентите ще могат да получат своя стартов пакет дори без да излизат от дома си - чрез поръчка по телефона на номер 0800 80 123. В рамките на 24 часа екип на bob ще достави пакета до дома на клиента.

Майерхофер не пожела да се обвърже с прогнози за очаквания пазарен дял на новия бранд. Все пак пред Investor.bg той заяви, че очаква до Коледа клиентите на Bob да са петцифрено число. 

Впрочем Bob е марка, която собственикът на българския мобилен оператор - австрийското дружество Telekom Austria, вече развива в Австрия и Хърватия. Мобилното подразделение на Telekom Austria - mobikom, пусна преди близо 5 години марката bob, чиито основни идеи са простотата и предсказуемостта.

Един от последните примерни тарифни планове на Bob (Smartbob) в Австрия предоставя 1000 минути към всички национални мрежи, 1000 SMS-а към всички национални мрежи и 1000 МВ мобилен интернет трафик за 9,90 евро.

Появата на новата телеком марка беше съпътствана от няколкодневна тийзър кампания, която привлече вниманието на хиляди хора. Стотици са снимките в социалните мрежи и сайтовете на т.нар. „сини хора”, които в продължение на няколко дни се появяваха на различни места в страната и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия. Синият цвят е акцентът в новия бранд Bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара е черният, стана ясно в деня на премиерата.

Междувременно Майерхофер потвърди интереса на Mtel към търга на КРС за UMTS лиценз в 2-гигахерцовия обхват (за изграждане само на мобилна мрежа от трето поколение) и за наддаването за два ефирни пакета на 1800 MHz. Все пак мениджърът не поясни дали операторът ще подаде и документи за участие в търговете, които КРС ще приема до 14-и ноември. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:14 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

14
rate up comment 1 rate down comment 1
mitkopom
преди 12 години
още ли има абонати на мтел след гаврата с месечните сметки?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
13
rate up comment 1 rate down comment 0
marin.krumov
преди 12 години
Хо-хо-хо, а още не е дощла Коледа. Тролчетата на Мтел гледам и тука пробили, колкото до сравнения на условията Иво Апостолов вече направаи в блога си прочетет малко вместо да говорите врели не кипели...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
12
rate up comment 0 rate down comment 0
Boicho Popov
преди 12 години
Не може да се сравнява с Прима, доколкото тя е предплатена услуга и с таргетирани тарфини планове, които могат да те побъркат..
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
11
rate up comment 0 rate down comment 0
polina
преди 12 години
Планът е добре измислен, от всичко най-много ми допада това, че не те обвързва и ако решиш да се откажеш няма да ти чукат главата с неустойки, глоби и всякви други измислени такси.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 0 rate down comment 0
първи стъпки
преди 12 години
Не знам защо говориш в множествено число? Тези от Ментел просто си подобряват примата и не знам кому бе нужно всички тези кампании, глупости като нов бранд, нов едикакво си........Планът е много по-неизгоден за нормалните и големите потребители. Някак си ми е тъпо да говоря 61 сек, а да платя 120, тъпо е и да няма номера в група, но вие си знаете... Успех с "новия бранд"
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 0 rate down comment 0
fant0mas
преди 12 години
Офертата си е супер, на фона на сегашните цени. И тези сравнения е безмислено да ги правим. Що не направите сравнение между Австрия и Бразилия примерно. Пазара си определя цената. Ама на тях що им било по-евтино. Като ти е скъпо не използваш телефон и толкова, кво мрънкаш.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 2 rate down comment 0
Belcho
преди 12 години
drizz е прав. Четох няколко пъти условията на новия план. 15 кинта се плащат еднократно, за да се активира пакета. Като оставим настрана 150-те безпл. мин. и смс-а, по-изкушаващото е че няма да плащаме такси всеки месец, независимо дали говорим малко или много и по всяко време можем да кажем чао без да плащаме неустойки и др. ходене по мъките...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 4 rate down comment 0
drizzt
преди 12 години
това не е месечна такса. Това е първоначална цена на пакета. Плаща се еднократно. Чели недочели...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 1 rate down comment 0
promanbg
преди 12 години
Сега ще чакаме Gog на Глобул и Vov на Виваком за да падне малко цената на БЕЗПЛАТНА минута :)))) (14,90/150 не е като 20/1000)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 0 rate down comment 0
Boicho Popov
преди 12 години
Няма значение, просто отбелязвам. А и това е месечна такса - говорил - неговорил - плащаш я. Интересно е директно сравнение - с техния старт пакет https://shop.bob.at/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Mobilkom-bob-Site/de_AT/-/EUR/bobDisplayProductInformation-ProductInformation;sid=gUf5eYTvqof5dcp41lPziF0HYz3N9rvDS6QNVNBZ8xkJccDivnxgIkW40x2me1DGevu9dLvUYz3N9g==?ProductUUID=X4IK9x58.bQAAAELTCq3AyNo&email=&ShowCancelAlert=&UserAlert=
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още