IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Mtel пуска нов бранд - Bob

Новата услуга е без месечна такса, без дългосрочен договор и е с единна цена за телефония към всички мрежи в страната

13:37 | 13.10.11 г. 24
Автор - снимка
Създател
<p>
	Мартина Вачкова бе една от първите клиентки на Bob.<em> Снимка: Investor.bg</em></p>

Мартина Вачкова бе една от първите клиентки на Bob. Снимка: Investor.bg

„За развиването на новия бранд вече наехме 250 нови служители, които ще предлагат услугата в специални едноименни магазини на компанията – засега 55 обекта в 40 града - и в обекти на веригите „Т-Маркет“ и „Кауфланд“, заяви още Майерхофер.

Предвижда се в бъдеще специализираните магазини да станат около 150. Офертата ще се предлага и от мобилни консултанти по улиците на градовете. Клиентите ще могат да получат своя стартов пакет дори без да излизат от дома си - чрез поръчка по телефона на номер 0800 80 123. В рамките на 24 часа екип на bob ще достави пакета до дома на клиента.

Майерхофер не пожела да се обвърже с прогнози за очаквания пазарен дял на новия бранд. Все пак пред Investor.bg той заяви, че очаква до Коледа клиентите на Bob да са петцифрено число. 

Впрочем Bob е марка, която собственикът на българския мобилен оператор - австрийското дружество Telekom Austria, вече развива в Австрия и Хърватия. Мобилното подразделение на Telekom Austria - mobikom, пусна преди близо 5 години марката bob, чиито основни идеи са простотата и предсказуемостта.

Един от последните примерни тарифни планове на Bob (Smartbob) в Австрия предоставя 1000 минути към всички национални мрежи, 1000 SMS-а към всички национални мрежи и 1000 МВ мобилен интернет трафик за 9,90 евро.

Появата на новата телеком марка беше съпътствана от няколкодневна тийзър кампания, която привлече вниманието на хиляди хора. Стотици са снимките в социалните мрежи и сайтовете на т.нар. „сини хора”, които в продължение на няколко дни се появяваха на различни места в страната и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия. Синият цвят е акцентът в новия бранд Bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара е черният, стана ясно в деня на премиерата.

Междувременно Майерхофер потвърди интереса на Mtel към търга на КРС за UMTS лиценз в 2-гигахерцовия обхват (за изграждане само на мобилна мрежа от трето поколение) и за наддаването за два ефирни пакета на 1800 MHz. Все пак мениджърът не поясни дали операторът ще подаде и документи за участие в търговете, които КРС ще приема до 14-и ноември. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:14 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

4
rate up comment 1 rate down comment 0
първи стъпки
преди 12 години
Ама какво значение има, че в Австрия планът е "разработен за смартфони"???Тази ситуация с телекомите е по-плачевна от най-големите комунистическите грешки - всички знаем, че има картел и въпреки огромните държавни бюджети в тази сфера, вече трето правителство сигурно се прави на ощипано! Просто за инфо на читателите: http://bob.at/bigbob
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 5 rate down comment 0
Boicho Popov
преди 12 години
Правилно сте разбрал, постарахме се да направим една аналогия. Радвам се, че читателите ни сами стигат до изводи. Но планът в Австрия е специално разработен за смартфони, оказва се, че Боб Австрия предлага и смартфони на изплащане, а и там тази услуга е валидна от около 5 години... Уви, за пореден път се оказва, че цените ни са над европейските, за разлика от заплащането...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 6 rate down comment 0
RedBot
преди 12 години
По скоро антиреклама.Какво разбира простият читател? Онези 'бедняци' в Австрия получават за 20лв 1000мин.1000смс 1000МбА българските баровци за 15лв попучават 150мин 150смс ,мегабайтите са ги пропуснали изцяло, ако съм разбрал добре.Банковите истории на комуникационен глас.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 3
sirFaith
преди 12 години
това си е жива реклама във форма на статия, да се надяваме, че поне сте взели солидно заплащане от споменатата компания :(
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още