В американския App Store на Apple Spotify е на челно място в музикалната категория, а като цяло е на четвърта позиция.
Както изглежда, потребителската база на Apple често предпочита пазарния лидер, а не нейните собствени предложения. Има добри причини за този избор. Единият са проблемите на софтуера. Apple Music се появи на пазара с няколко изключително неприятни грешки, с които се справи доста трудно. Най-неприятната правеше свалените от iTunes песни недостъпни.
Apple е криткувана и за неинтунитивния и прекалено сложен дизайн – нещо, което компанията не е свикнала да чува. Освен това част от критиките са, че услугата не разполага с част от неща, които потребителите на Spotify оценяват, като възможността за лесно създаване и споделяне на плейлисти.
Предишните навлизания на Apple на нови пазари обикновено са били свързани с по-голяма подготовка от нейна страна и по-голяма ефективност.
Със сигурност Apple Music предлага ексклузивно съдържание като най-новия концертен документален филм за Тейлър Суифт. Но това не е достатъчно добра причина за повечето потребители да платят още 10 долара, за да имат достъп до втори музикален абонамент.
Разбира се, дори с 10 млн. абонати Apple Music ще донесе 1,2 млрд. долара към годишните приходи на компанията. Това е изключително малко, като се има предвид, че очакваните приходи на Apple за 2016 г. са 239 млрд. долара. Сумата не е достатъчно добра за компания, към която има толкова голям култ и която достига до милиони хора.
Лошият старт на продуктите не е нещо неприемливо за Apple. Няма спор, че компанията не обявява данни за Apple Watch, за да избегне разочарованието, а вероятно информация за Apple Music няма да се появи до следващия отчет за тримесечието.
Огромните приходи и печалбата на Apple карат от години голяма част от критиците да мълчат, създавайки впечатление, че предишните успехи и географската експанзия ще тласкат компанията винаги напред. Мениджмънтът на Apple трябва да обърне специално внимание на темпото и качеството на иновациите, допълва анализът.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 9 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години това някакъв бъзик ли е Spotify го има от 2008-*** : 8 години, за 6 месеца apple music взима 10 милиона абоната - половината това което Spotify има за 8 години. Не само не са загубили посоката ами и са ги убили. Но на някой лаком инвеститор може да му се вижда малко, все пак Spotify е стартъп който е нямал финансите на Apple отговор Сигнализирай за неуместен коментар