Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) обяви търг за технически проекти и строителството на 16,3 км от автомагистрала „Хемус“ - участъка от пътен възел „Белокопитово“ до пътен възел „Буховци“ в посока Търговище.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е 133 млн. лв. без ДДС, съобщи Агенцията.
Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока, две ленти за спиране, средна разделителна ивица, водещи ивици и банкети.
Проектът включва шест виадукта, пътен възел за връзка с пътя Мировец - Певец, нова връзка с пътя Шумен - Търговище при „Белокопитово“, мост и 11 пресичания със селскостопански пътища.
Това е втората тръжна процедура за строителството на участък от „Хемус“, която АПИ обяви в рамките на последните два месеца.
На 7 юли бе обявена обществената поръчка за проектирането и изграждането на близо 10 км от автомагистрала „Хемус“ - между Ябланица и Боаза в посока Велико Търново, а на 23 август бяха отворени офертите на 11 кандидати.
На 22 юли бе открита и тръжната процедура проектирането на 50 км от автомагистралата в участъка от Боаза до връзката с пътя Плевен - Ловеч.
Обявената днес обществена поръчка е за изготвяне на технически проект и строителство (инженеринг) на магистрала „Хемус“, участък от км 310+940 до км 327+260. Кандидатите могат да подават оферти до 17,30 ч. на 10 октомври 2016 г. Те ще бъдат отворени на 11 октомври, в 14 ч. Срокът за изпълнение на проекта е 910 дни.
Строителството на близо 24-километровия участък от Кресна до Сандански от автомагистрала „Струма“ започва утре, съобщи още Агенцията. Проектът се финансира от програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.
Общата дължина на лот 3.3 от аутобана е 23,6 км. В участъка между Кресна и Сандански ще бъдат изградени два пътни възела - „Струмяни“ и „Сандански“, 25 големи съоръжения - мостове, надлез над жп линията София – Кулата, селскостопански подлези и надлези.
Изпълнител е Консорциум „Струма Лот 3.3“, в който участват: „ГБС инфраструктурно строителство“ АД, „Пътстрой 92“ АД, „Главболгарстрой“ АД и „Геострой“ АД. Стойността на договора е 234 млн. лв. без ДДС.
Строителният надзор ще осъществява „Пътинвестинженеринг“ ЕООД. Техният договор е за 2,9 млн. лв. без ДДС.


Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Затварят основни улици заради мача Спартак - Левски днес във Варна
Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат
Облачно, но без валежи в планините: подходящи условия за зимен туризъм
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
преди 9 години "Срокът за изпълнение на проекта е 910 дни" .... или близо 2,5 години след подписването на договора с изпълнителя,...., за една малка! част от магистралата.910 дни...не че нещо, но ми се струва, че за толкова малко километри, толкова много време...Явно аз съм назад с технологиите... май ще спестявам за летящ дрон за сина ми като стане на 18, те тъкмо ще я завършат цялата, но може да няма нужда да се ползва магистрала тогава...Пък ако Еврофутбол се светнат и започнат да правят залози за това, фирмата на кой депутат (примерно Пеевски или Доган) ще спечели търга, може да отвори нова ниша в този бранш :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години За съжаление, Хемус се строи само с наши, на всички данъкоплатци пари. И няма да има евро пари за магистрали оттук нататък. Затова трябва да се изчисли много добре кой и как ще минава по нея и колко ще плаща, за да се прецени докъде ще стигне. Да не стане като със стадионите по селата в които живеят само нашите родители - българи над 70те. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Вярно, преди избори винаги се сещат за Хемус и северна България, но след изборите бързо им минава и така до следващите избори :). отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Май избори наближават ... Иначе защо ще се хващат пак с Хемус?Интересно, колко избори трябва да минат за да се завърши Хемус. отговор Сигнализирай за неуместен коментар