Служители на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) са започнали днес да осъществяват проверка на място в офисите на фирма „Метро Кеш енд Кери България” ЕООД в София, както и в дружества от икономическата група на търговска верига “Фантастико”.
Тези действия на Комисията са резултат от проучванията по преписка, образувана след самосезиране, в което се съдържат твърдения за нарушения на Закона за защита на конкуренцията, информира КЗК.
Целта на проверката на място е да се потърсят преки и косвени доказателства за евентуално извършено нарушение в областта на забранените споразумения, решения и съгласувани практики.
В случай, че събраните доказателства потвърдят наличието на нарушение, Комисията ще предяви на ответните дружества твърдения за извършени нарушения.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
преди 9 години Може "внимателно" да погледнат обявяването на цените в Метро. Навсякъде пишат със значително по-големи цифри цените без ДДС и в червен цвят, а с доста по-малки и малки черни букви крайната цена. Тази практика е от години и я има само в Метро (не съм я виждал в други вериги)Липсва логично обяснение (освен подвеждане на клиента и "конкурентно" предимство) при положение, че продуктите в Метро са с еднакъв процент ДДС.Има обявяане на цени от един и същи артикул на един рафт един път за килограм, друг път за бройка, което прави трудно сравняването им. отговор Сигнализирай за неуместен коментар