Към днешна дата френският козметичен гигант L'Oréal Group е намалил вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно компанията е увеличила производството си с 29% за същия период.
Това показва годишният доклад на компанията по програмата „Споделяме красотата с всички“ (Sharing Beauty with All).
L'Oréal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.
„Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти, като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от Южно Мароко“, каза Александра Палт, директор „Устойчиво развитие“ в L'Oréal.
„Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, а също и за постигане по-устойчиво производство и иновации“, допълни тя.
Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L'Oréal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.
Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.
Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L'Oréal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка „А“ по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.
В същото време до 2020 г. L'Oréal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L'Oréal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.
Този ангажимент се отнася за всички марки на L'Oréal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98%.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?