Американският пионер на пазара на електрически автомобили Tesla Inc ще плати с микс от 50 на 50 акции и парични средства на притежателите на облигациите, които имат падеж през март, ако изберат да конвертират дълга, съобщи Bloomberg в четвъртък, позовавайки се на копие от известието за сетълмент.
Tesla има конвертируеми основни облигации, които трябва да бъдат платени през март. Към септември 2018 г. компанията има неизплатено главно салдо от 920 000 долара. Tesla отказва да коментира темата.
Ходът на Tesla да използва както кеш, така и собствения капитал за изплащането на дълга предполага, че компанията, която в миналото се бореше с изгарянето на пари, е напът да постигне рентабилност.
Производителят на електрически автомобили съобщи, че разполага със свободен паричен поток от 881 млн. долара през последното тримесечие – за първи път от третото тримесечие на фискалната година до 2016 г. насам.
Същевременно главният изпълнителен директор Илон Мъск заяви, че компанията ще има положителен паричен поток и ще излезе на печалба през следващото тримесечие. Очаква се производителят да генерира свободен паричен поток от 390 млн. долара през четвъртото тримесечие.
Рентабилността е главна цел за компанията, докато тя продължава развитието си, каза Мъск по време на конферентния разговор от 24 октомври, въпреки че предупреди, че първото тримесечие на 2019 г. може да бъде изключение заради многото падежи на облигации.
Все още има около три месеца до падежа на облигациите, а акциите на Tesla редовно поскъпват или поевтиняват с по 20 долара на ден. Възможно е цената на акциите да спадне под емисионната цена до падежа, в който случай Tesla ще трябва да плати на облигационерите всички 920 млрд. долара по главницата в брой.
Междувременно акциите на Tesla са поскъпнали с 45% от 8 октомври, а налице са и още няколко положителни катализатори. Tesla работи с пълна пара в Китай, най-големия автомобилен пазар в света, а плановете са да започне производство там през втората половина на следващата година. Също така клиентите в Европа вече могат да конфигурират своите коли Model 3, които вече са резервирали, заяви Tesla.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 6 години Каква хубава новина! Но както винаги всяка хубава новина идва с една лоша!Лошата новина е за производителя вложил над ?10млрд в разработки на нови коли, много от тях трябва да са електрически. Производителя, който много често е номер едно в световните продажби и тази гоина трябваше да е дебюта на първият му изцяло електрически автомобил Audi E-Tron! Дебюта се отложи за следващата година, но излезе и първият независим тест на колата в Дубай! И след толкова клетви, че да правиш електрически автомобили е елементарно за всеки производител на автомобили с ДВГ, изненадата ги застигна!Audi E-tron с 95kWh батерия изминава в реален тест под 300км! Опала колата която е по-малка и по-лека от Tesla Model X 90D и има с 5kWh по-голяма батерия, изминава с цели 110км по-малко!Цели 110км по малко, което e над 33% по-голямо предимство за Tesla!33% ефективност e лошата новина на VW, който през 2026 ще спре да продава автомобили с ДВГ!Сериoзната конкуренция на TESLA се отлага за 2020 година, май, майхахахха отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Някой чете ли какво е написано в статията ? Редактор има ли ?В началото четем: "главно салдо от 920 000 долара" - тях и аз мога да ги платяВ края вече имаме: " Tesla ще трябва да плати на облигационерите всички 920 млрд. долара по главницата в брой." Туй пък струва повече от Майкрософт... отговор Сигнализирай за неуместен коментар