Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск изпрати електронно писмо до всички служители в четвъртък, с което ги прикани да се включат доброволно с помощ за доставките на колите, независимо от ролята им в компанията.
Този ход е типичен – мениджърите на Tesla, включително Мъск, обикновено стигат до т. нар. „all-hands on deck“ (спешен повик), за да се опитат да постигнат целите си преди края на дадено тримесечие, коментира CNBC.
Въпреки това компанията сега трябва се справи с по-малко ръце, отколкото през четвъртото тримесечие на 2018 година. Неотдавна Tesla извърши сериозни съкращения на служителите си - през януари, след което последваха закривания на някои магазини. Предстоят още затваряния на магазини, но компанията заяви, че все още оценява кои места трябва да останат.
Говорител на Tesla казва, че към 4 март в компанията работят повече от 40 000 души. В годишния си отчет за 2018 г. Tesla заяви, че има 48 817 служители. Компанията не разкри точно колко хора са били съкратени през тази година.
Според имейла това е „най-голямата вълна [от доставки] в историята на Tesla" и „няма да се повтори в следващите тримесечия“. По време на представянето на Модел Y през миналата седмица Мъск заяви, че миналата година – когато Tesla премина от „производствен ад” до „ад на доставките”- е била една от най-трудните в историята на компанията.
„През последните десет дни от това тримесечие, моля помислете ваш основен приоритет да бъде да помогнете с доставките на автомобили. Това се отнася до всички! Макар че предизвикателствата продължават, ние създадохме колите и хората си ги купиха, така че просто трябва да докараме колите до новите им собственици.
Това, което прави процеса особено труден, е фактът, че Европа и Китай едновременно преживяват същото огромно увеличение на обема на доставките, което Северна Америка изпита миналата година. На някои места доставките са с над 600% по-високи от предишния си пик! Това бе допълнително изострено от недостига на доставчици за специфични за ЕС компоненти и грешка при печатане на стикери от наша страна в Китай, които бяха разрешени едва през последните няколко седмици“, пише Мъск.
Писмото подчертава сериозните предизвикателства пред Мъск и компанията му. Едва наскоро стана ясно, че през 2018 г. работниците на Tesla са прекарали три пъти повече дни извън заводите, в които са назначени, заради свързани с работата наранявания или болести – индикатор под колко голямо напрежение са били в рамките на първото увеличаване на производството на електромобилите на компанията.


Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода