Изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс заяви на мениджърите в компанията, че най-големият производител на автомобили в света трябва да премине през радикална промяна, за да се справи с електрическия преход в индустрията, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.
“Времето на традиционните автопроизводители свърши“, заяви Дийс на вътрешно събрание на компанията в четвъртък. „Volkswagen трябва да засили софтуерните операции, за да използва данни от автомобилите на бъдещето“, допълни Дийс. В речта си той отбеляза, че повишението на цената на акциите на Tesla е показателно за тенденциите в променящата се конкурентна среда.
Дийс е призовавал за сериозни промени в компанията и преди. Но последното му изявление засилва притесненията сред синдикатите, тъй като коментарите му повишават вероятността за допълнително свиване на разходите.
„Ако Volkswagen не се справи с плана за софтуера и данните, може да претърпи съдбата на Nokia, която пренебрегна заплахата от iPhone устройствата на Apple”, коментира директорът на германската компания. Според него е необходим по-голям фокус върху печалбата.
Volkswagen е сравнително гъвкава спрямо тенденциите в индустрията. През миналата година автомобилният производител отчете малка печалба от продажбите и рекордни доставки. Глобалното търсене на превозни средства се понижи през 2019 г. Продажбите в Китай, който е най-големият пазар за Volkswagen, намаляват, а търговското напрежение създаде несигурност в региона през миналата година.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
преди 5 години Вие и вашата компания господине сте едни лъжци! Нали България беше на второ място след Турция за завода!? Какво стана? Защо като не го правите в Турция, не е и в България? Цялата идея още първоначално ви беше да бъде в Турция и ей така фалшиво слагахте в кюпа и нас. И въобще не ви мина през ума, че работата може и да не стане и играта ви да излезне на яве! Срам, срам за една сериозна компания! отговор Сигнализирай за неуместен коментар