Малко след подписването на договора за концесията анализатори от "Трансперънси интернешънъл" обявиха, че сделката е неизгодна за страната. Според договора до 2015 г. държавата трябва да плати 170 млн. лева на концесионера - смесено дружество с португалско участие, ако не се достигне заложеният трафик. В същото време на португалските фирми се осигурява гарантирана печалба от 12%.
Преди ден пък се разбра, че Европейската инвестиционна банка ще си иска обратно заемите за построяване на няколко нови участъка от магистралата, тъй като те също са обект на концесията.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?