IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Huawei: Не сме прехвърлили ефекта от инфлацията върху потребителите си

Концернът се адаптира към новата икономическа реалност и се фокусира все по-активно върху интернет на нещата, твърди Хайме Гонзало

11:12 | 19.09.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Хайме Гонзало. Снимка: Huawei
Хайме Гонзало. Снимка: Huawei

Как развлеченията попадат във фокуса на Huawei?

Виждаме, че хората прекарват все повече време в гледане на видеа. Ето защо оптимизирахме селфи камерата за приложения като TikTok, така че създателите на съдържание да работят по-лесно. Стъпка по стъпка ние обръщаме внимание на тези детайли от начина на живот. Друга съществена част от развлеченията са игрите. Предлагаме ексклузивни подаръци в AppGallery за добре дошъл, така че да се върнете отново. Въпросът вече не е дали някоя игра я има в AppGallery. Въпросът е защо да търся играта в друг магазин за приложения преди да проверя дали няма подарък в AppGallery.

Huawei има специална платформа, наречена AppsOnHMS. Каква е нейната роля?

Това е уебсайт, който да насочва хората, които се колебаят дали ще намерят дадено приложение при нас. Затова направихме списък с всички приложения, които имат пълна интеграция с HMS. Това означава, че приложенията от тази платформа ще работят перфектно в нашата среда, като Snapchat, като TikTok, Tinder. В случай, че някой се чуди дали да си купи смартфон на Huawei, може да провери кои приложения може да открие. За приложенията, които не са напълно интегрирани, създадохме решения. Говоря за милиони услуги  – WhatsApp, Instagram, всичко, от което имате нужда. Не са напълно интегрирани, но изживяването ще е идентично или почти идентично. Ще ги откриете през AppGallery, ще се обновяват през AppGallery. Няма да усетите разликата. 

Този глад за нов телефон всяка година започва да избледнява, а смартфонът вече не е кралят на коледните подаръци.
Доктор Хайме Гонзало
вицепрезидент на Huawei Consumer Mobile Service (HMS) за Европа

Всъщност AppGallery се развива изключително бързо. Но какво да правим с приложенията, които не можем да открием там?

AppGallery интегрира допълнителни модули в търсачката си. Ако търсите приложение, което го няма при нас, например Netflix, AppGallery ще потърси следващия най-добър резултат. WhatsApp не е в AppGallery. Ако го потърсите, плаформата ще ви даде резултат от Petal Search. Ако кликнете на него, ще отидете в официалния сайт на WhatsApp, откъдето ще можете да инсталирате услугата и да започнете да я ползвате.

Всеки ден всички приложения в AppGallery се проверяват от мерки за сигурност. Как се случва това?

Всички резултати се проверяват ежедневно, включително всички приложения, които можете да изтеглите, но не са в AppGallery. Не искаме да излагаме потребителите си на никакъв риск, ето защо проверяваме дали всяко едно от тези приложения е чисто и безопасно. Доказателството, че вършим добра работа, е, че за три години не сме имали никакви проблеми в света, а говорим за милиарди сваляния на приложения.

Колко месечно активни потребители има AppGallery?

В глобален мащаб има 580 млн. месечно активни потребители. Това ни прави третата по големина мобилна екосистема в света. 45 млн. от тези хора са в Европа. Това не са всичките ни потребители, а са тези, които идват всеки месец, защото 50% от мобилните потребители не свалят нови приложения ежемесечно. Ние виждаме само тези, които свалят. Реалният брой на потребителите в Европа вероятно е над два пъти по-голям. 

Светът все повече говори за икономическа криза. Случващото се повлияе ли на стратегията ви в средносрочен и дори в дългосрочен план?

Цели индустрии по света са засегнати от инфлацията. Освен Huawei, всички се адаптират към ситуацията, която включва и войната, петрола, енергийните въпроси. Ние не сме изключение, особено в технологичната сфера. Има публична информация за най-големите технологични компании в света и за умното планиране, което правят за бъдещето, залагайки на области с по-голям потенциал и намалявайки и управлявайки наемането на хора по-внимателно. Ние следваме същите тенденции. Не правим нищо по-различно. Адаптираме се към възможностите и мислим отговорно за всяка инвестиция. Досега нито един от продуктите ни, дигитален или друг, не е засегнат от инфлацията. Към днешна дата не сме прехвърлили ефекта от инфлацията върху потребителите.

Няма как да не споменем едно от сравнително новите начинания на Huawei – работата в автомобилния сектор. Сключихте партньорства с няколко компании в Китай, за които разработвате автомобилен софтуер. Водите ли сходни преговори и в Европа?

Все още не сме обявили плановете си в тази сфера за Европа. Вероятно ще разкрием повече в бъдеще. Това, което е важно да кажа, е, че Huawei не прави коли. Сключваме партньорства във всяка област, която нашата технология може да направи достъпна безпроблемно, и няма причина автомобилният сектор да не е сред тези области.

Последна актуализация: 09:54 | 20.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Интервюта виж още
Финанси виж още