Особено уязвими са по-дългите маршрути, които все още са в своята фаза на развитие. От края на март например British Airways за постоянно ще спре полети до 13 дестинации на дълги разстояния в Северна Америка, Близкия изток, Южна Африка и Азия. Cathay Pacific ще преустанови услугите си до седем глобални локации.
Големите превозвачи от Близкия изток като Emirates и Qatar Airways, които процъфтяват с бързи пътувания по целия свят, вероятно няма да запълнят пропуските.
Стартъп възможности
Да стартираш авиокомпания в условията на най-лошия спад в индустрията може да изглежда безразсъдно, но има известна логика. Финансирането остава евтино и пандемията създаде огромен флот от заземени самолети, много от които са собственост на лизингови фирми, отчаяно търсещи нови оператори. Производителите на самолети също търсят купувачи за чисто нови самолети след анулиране на поръчки.
Превозвачите съкратиха капацитета и хиляди работни места, осигурявайки на потенциалните съперници изобилие от опитен персонал, докато високите нива на дълга ограничават способността им да отвърнат.
Сред проектите в ход е Cyrus Capital, който цели да съживи британската Flybe, след като закупи марката. Новоучредената Emerald Airlines спечели договор за предоставяне на регионални полети за ирландския Aer Lingus. Базираната в Осло Flyr, която трябва да стартира през следващите месеци, иска да вземе някои маршрути, а основателите на PT Lion Mentari Airlines планират стартиране в Индонезия.
В Северна Америка канадската Flair Airlines има за цел да увеличи самолетите си от 3 на 50 под нова марка и управление. В Маями Global Crossing Airlines, която лети като GlobalX, планира да извършва чартърни полети до Латинска Америка. Южноафриканският лизингодател Global Airways помогна за пускането на дискаунтера Lift през декември.
Тотална промяна
Точно както се стигна до стриктни проверки след терористичните атентати от 11 септември, Covid-19 вероятно предвещава продължително използване на маски, социално дистанциране и приложения за записи на пътниците. Това ще бъде катализатор на много промени.
Клиентите вероятно ще изискват авиокомпаниите да поддържат сегашните си високи нива на хигиена, което може да повлияе на доходността. Една от основните промени, която става част от пейзажа, е въвеждането на тестове за коронавирус преди пътуване. Превозвачите настояваха за това като начин за насърчаване на пътуванията, макар и инициативата им да не се увенча с особен успех.
Вероятно промените в процесите по чекиране и качване на самолета ще останат за постоянно. Много авиокомпании премахнаха и таксите за промяна на резервациите, като възстановяването на суми вероятно също ще стане по-лесно.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 4 години тъй ше е до момента в който всеки бизнес си зададе въпроса " А кой аджеба и защо ни натресе тая идиотия ... ?! " отговор Сигнализирай за неуместен коментар