IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как компаниите ще се справят с новата дигитална вълна

В бъдеще ще живеем в съчетание от онлайн и офлайн свят, коментира Рик Вера

10:43 | 23.10.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Следващата дигитална вълна е комбинация от три сили. Първата са големите масиви от данни. Втората е изкуственият интелект, който ни помага да се справим с големите масиви от данни. Третата е роботизацията. Тези три сили ще съставят новата дигитална вълна. Това каза Рик Вера, визионер, иноватор, автор на бестселъра „Мениджърите след утрешния ден“, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

Според Вера за компаниите няма да е лесно да се справят с новата дигитална вълна, тъй като технологиите са на първо място и всички компании трябва да приемат технологиите и да ги използват. Той смята, че компаниите трябва да се фокусират върху дигиталните клиенти и как да се свържат с тях, вместо да се опитват да разработват нови продукти за нови пазари.

"Следващият етап е да се включат клиентите в процеса. Ако това се случи успешно, тези клиенти ще се превърнат в отдел по маркетинг и продажби на самите компании", обясни Рик Вера.

Вера прогнозира, че в бъдеще ще живеем в съчетание от онлайн и офлайн свят. "Двата свята ще се припокриват. Вече няма да има два отделни канала. Всичко ще се слее в един огромен канал за комуникация", посочи визионерът.

Според него предстои и пълна персонализация на продуктите.

"Всеки един продукт или услуга ще бъде пригоден за един конкретен човек. В резултат на това фармацевтичните и хранителните компании ще се слеят в една огромна индустрия", коментира Рик Вера. 

По думите му човешкият фактор ще бъде голямата разлика в бъдеще.

Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:46 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още