Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Нужен е мащабен ресурс за реклама на България като туристическа дестинация

Трябва инструментариум за привличане на повече авиопревозвачи, твърди Полина Карастоянова

гледано: 1065   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Нужен е мащабен ресурс за реклама на България като туристическа дестинация. Трябва да се популяризира националното богатство, културно-историческото и природно наследство и да се говори повече за изграждането на професионални туристически представителства в чужбина. Това каза в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм.

Според нея е нужен инструментариум за привличане на повече авиопревозвачи не само от Европа, но и от далечния Изток. Това е единственият начин за сериозен ръст на платежоспособните чужди туристи, категорична е тя.

„Докато огромният обем от инвестиции се прави по отношение на частните хотели и атракции, то държавата следва да отговори в рамките на това публично-частно партньорство с ангажимент към своята част от собствеността“, посочи Карастоянова.

Днес в София се проведе среща на Националния борд по туризъм. Темите засягат най-вече дефицитите, които съществуват в българския туризъм и това как секторът да бъде оптимизиран по начин, който да носи необходимите дивиденти.

„Беше обърнато внимание на факта, че около 64% от хората, които са организирали туристическа обиколка в България, са го направили през интернет. Това е едно от слабите звена на българския туризъм от гледна точка на това, че ние явно липсваме в социалните мрежи – Instagram, Facebook и др.“, каза още Карастоянова.

Вижте още във видеото.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Евгения Маринова

Още по темата

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Какви са търговските и политическите сценарии за Brexit?