Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Apple оказва натиск върху индустрията за швейцарски часовници

Компанията набира все по-голяма инерция на пазара със своя Apple Watch

Apple оказва натиск върху индустрията за швейцарски часовници

Снимка: Архив Ройтерс

През четвъртото тримесечие на 2017 г. и по-специално по време на коледния сезон повече хора са купили от умните часовници на Apple вместо швейцарски часовници. С два милиона повече, твърди компанията за пазарни анализи Canalys, цитирана от TechCrunch.

Бройките са базирани на пазарните данни, като сочат към ясна тенденция. През първото тримесечие на 2016 г. Apple е продала 1,5 млн. часовника, докато швейцарските производители са продали 5,9 млн.

Подобни данни имаше за тримесечията до пускането на Apple Watch 3 през септември 2017 г., точно преди коледния сезон за пазаруване. Популяризирането на новия телефон и новия часовник по едно и също време помогна за увеличаване на общите продажби на Apple Watch, така че те надминаха тези на швейцарски часовници.

Тази промяна не означава, че Apple ще запази преднината си. Компанията има един продукт в тази категория, а швейцарските компании – стотици.

Продажбите на нисък и среден клас часовници са почти без промяна, докато наистина скъпите продукти за най-богатите, се забавят след като през 2014 г. достигнаха връх.

Всичко това съвпадна със спада на покупките в Китай, на фона на антикорупционната кампания на властите. През декември 2017 г., продажбите нараснаха, но не се очаква запазване на набраната инерция.  

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Най-богатата жена в Китай стана и най-големият губещ от търговското напрежение